Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met onze 3-jarige Rubiquil merrie. Jammer van het kampioenschap maar ja ze liep echt bagger. Helemaal niet zoals ze het wel kan. Tja jonge dieren en voor het eerst zo'n lange trailerrit en dan al de vreemde paarden. Het vervelende aan de stamboekopname rubriek vind dat het altijd zo lang duurt voor je kan gaan stappen en met jonge dieren is dat vaak een ramp om die op de juiste standhouding te blijven houden.

livvy schreef:De fokker van mijn paard had met zijn nieuwe merrieveulen een eerste premie in Vrouwenpolder en gaat naar Ermelo voor de veiling.
Succes met Princess

Ik ben al gewend dat ik nooit reactie krijg en dan bel ik wel weer een keer erachteraan als ik er voor de middag aan denk, maar voor mensen die het niet weten is het niet echt een positieve indruk...
petraaken schreef:Vorig jaar heb ik een half uur zitten zoeken naar mijn box die achter de kantine bleek te zitten. En ik maar denken al die jaren al dat dat een materiaal bergplaats was.
unamie schreef:petraaken schreef:Vorig jaar heb ik een half uur zitten zoeken naar mijn box die achter de kantine bleek te zitten. En ik maar denken al die jaren al dat dat een materiaal bergplaats was.
dan stonden we vast naast elkaar, want vorig jaar had ik die andere box achter de kantine![]()
en het zijn er maar 2 toch?![]()
ik het trouwens ook vreselijk moeten zoeken
heb uiteindelijk maar aan iemand gevraagd die het even aanwees
zelf zou ik hem nooit gevonden hebben
Anders had ik ze ook nooit gevonden.