Dat had diverse oorzaken: Fitz was kreupel dus ik moest een paard van een vriendin lenen dat niet echt makkelijk is, het tweede paard dat ik lootte kon met andere mensen niet eens nageeflijk rijden en met de derde kon ik het toen niet meer goed maken. Bovendien kon ik het totaal niet vinden met onze cursusleider en deze stond bij de examencommissie in het hok toen ik aan het rijden was, heel verdacht

Voor de theorie en het lesgeven was ik gelukkig wel geslaagd.
Dus ik besloot dit jaar om toch maar voor het papiertje herexamen rijden te doen. Ik kon gelukkig Fitz nu meenemen dus het zou wel heeeeel vreemd zijn als ik op mijn eigen paard zou zakken, hoewel dat toch regelmatig voor schijnt te komen.
Als tweede had ik weer een moeilijk nageeflijk te rijden paard, best balen. Het derde paard was het lichte tour paard van Mieke Verkaik, dus vantevoren dacht ik dat ik gebakken zat. Maar dat viel nog niet mee. Je moet toch ook op zo'n lichte tourpaard de knoppen weten te vinden.
Ik had zelf van het herexamen niet zo'n goed gevoel, behalve van Fitz, mijn eigen gouden kanjer!
En idd: op mijn protocol had ik bij Fitz alleen maar goede beoordelingen. Het tweede paard en derde paard had ik wel wat mindere beoordelingen, maar al met al ben ik geslaagd!!!
Weer een papiertje erbij, toch lekker voor op mijn ruiterCV dat ik voor de küren van Hoofddorp en Aerdenhout in moet leveren

En nu ga ik lekker gebak halen ......