Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tumtummie schreef:Rijd die Haflinger Z1?

BeLoVeD schreef:Weer zo'n domme bokt opmerking over een haflinger..Sommige mensen weten jammer genoeg niet beter. Ziet er leuk uit die foto! Mooie kleur heeft je paardje!
BeLoVeD schreef:Weer zo'n domme bokt opmerking over een haflinger..Sommige mensen weten jammer genoeg niet beter. Ziet er leuk uit die foto! Mooie kleur heeft je paardje!

en ze kent dr vliegende wissels ook al
Banjer schreef:leuke foto Ineke... vast een goede fotografe...
Effy schreef:BeLoVeD schreef:Weer zo'n domme bokt opmerking over een haflinger..Sommige mensen weten jammer genoeg niet beter. Ziet er leuk uit die foto! Mooie kleur heeft je paardje!
Weer zo'n kort-door-de-bocht-conclusie van een bokker. Sommige mensen weten jammergenoeg niet beter.![]()
Tsjonge jonge. In eerste instantie vroeg ik mij ook af welke van de 2 paarden nu Z1 liep, omdat ik de S&T niet zag. Vind het dus een hele normale vraag en denk niet dat Tumtummie er ook maar iéts anders mee bedoelde.
Vind haflingers altijd wel leuk =)
noussie schreef:hee leuke foto ineke!! ik kijk voor de verandering weerlekker beroerd![]()
kvind levi echt een super leuk beessie!! en gelukkig heeft hij het naar zijn zin!