Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. heb je niet meer?
. Over het bit zal vast nog wel het nodige gezegd gaan worden, maar dat is dan ook zo'n beetje het enige wat we echt goed kunnen zien.PattyOosten schreef:Ik vind het moeilijk om hier wat van te zeggen. We zien maar een kwart van je paard op een foto, dus rijtechnisch commentaar of tips zal lastig worden. Over het bit zal vast nog wel het nodige gezegd gaan worden, maar dat is dan ook zo'n beetje het enige wat we echt goed kunnen zien.
Rijd je nu trouwens naast prikkeldraad?

Arabian_Girl schreef:uhmm Valeska leuke reacties geef je trouwens terug![]()
maar wat je ervan kan zien is het een leuk paardje..

LOL!!! 
Ik ben DOL op Peruaanse Paso's!! Een kennis van mij heeft een dekhengst, ben verdorie zijn naam kwijt maar das ook zo'n ontzettend kwijlbeest! Als het goed is kennen een aantal mensen hem wel! Een van zijn hengst veulens (ondertussen ruin?) heet Fuego... Hij staat in Gijsselte, vlak bij Hoogeveen.
Valeska schreef:PattyOosten schreef:Ik vind het moeilijk om hier wat van te zeggen. We zien maar een kwart van je paard op een foto, dus rijtechnisch commentaar of tips zal lastig worden. Over het bit zal vast nog wel het nodige gezegd gaan worden, maar dat is dan ook zo'n beetje het enige wat we echt goed kunnen zien.
Rijd je nu trouwens naast prikkeldraad?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat jij enige bijdrage kan leveren betreffende tips of commentaar.
Betreffende het bit, ben ik HEEL benieuwd wat daar nog over gezegd kan worden....Enlighten me!
En ja, je hebt wsch je bril net gepoetst en je zag het goed. Dat is idd prikkeldraad, ook nog tips over?
Jammer dat je niet kan zien dat ik geen cap op heb, met naaldhakken rijdt en het paard pas 2,5 jaar oud is.
Ok, even serieus. Graag geen "zeik" antwoorden!

cranberry schreef:Ik weet zijn naam weer! Amaru!!! Wauw dat beest is echt té gek!
Buenie krijgt een veulentje van Amaru!!! Echt waar!!
cindysponys schreef:Wauw, mooi paard heb je hoor. Met wat voor zadel rijd je?