Sinds een week of 3 staat er een hele leuke pony bij ons op stal, van de staleigenaar. Ik had m al in de stal zien staan en vond t wel een leuk beestje. Candy, een bruine, 7-jarige NRPS merrie. Toen ik een keer de bak in kwam om even lekker wat rondjes te lopen met Camilla, was er iemand van een pony afgevallen. Dus ik de bak in.. Was ze met Candy achterover geklapt, en zij was tussen de bakrand en Candy in gevallen.. Ze was doodsbang voor Can geworden omdat ze gewoon heel gemeen was gevallen. En al snel had Candy geen positieve naam meer op stal (natuurlijk..

Ik heb haar maar 2 weken verzorgt en gereden, maar heb al zoveel met haar bereikt. Met poetsen voor het rijden was ze best wel onrustig, na het rijden niet meer, maar nu ook voor het rijden staat ze gewoon stil. Achtervoetjes op tillen ging ze heel erg hangen, tilt ze nu ook gewoon normaal op. Ze was nog nooit in een binnenbak geweest *vandaar was ze achterover geklapt, ze schrok van de spiegel* en nu kan ik gewoon in de binnenbak rijden. De eerste keer dat ik met haar sprong was over een cavaletti, en echt debiel! de voorbenen echt super hoog de lucht in.. Vandaag heb ik nog 1 meter met haar gesprongen, Super! Ik kon alles met haar, buitenrijden, springen, écht alles.. Als ik op stal kwam en ze stond in haar stal altijd een zacht hinnikje. Terwijl ik er laatst een ander meisje op heb gelaten en Can vertikte het om normaal te lopen.. Maar helaas, Candy gaat maandag avond weg.

Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.. Maar missen zal ik haar zeker doen. Ze is een super pony!

Hier wat foto's van Candy, de super NRPS merrie van Dutchboy.

Ze zijn niet zo duidelijk maar je kan toch wel een beetje zien wat voor super pony ze is!1

(Ik ben dus wel de achterste met beige dekje en truitje voor de duidelijkheid

Haar koppie

Meissie, ik zal je missen!