Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Puntje bij paaltje had de meneer dus gelijk dat je daar niet mocht rijden. Eigenlijk had je dat op je vingers na kunnen tellen ben ik bang.
Ik zou gewoon aangifte doen en die boete betalen.
Billy schreef:Puntje bij paaltje had de meneer dus gelijk dat je daar niet mocht rijden. Eigenlijk had je dat op je vingers na kunnen tellen ben ik bang.
Dickie schreef:Al betaal je die boete, wat komt er van je aangifte terecht? Helemaal niets denk ik. Dus ik zou, hoe krom ook, het er toch maar bij laten. Nederland is wat veel dingen betreft een krom land, dus beter wordt je er toch niet van.
Karl66 schreef:Niemand zegt dat jij die APV uit je hoofd moet kennen, maar dan moet je achteraf ook niet klagen dat een boete krijgt wegens het overtreden ervan. En met alle respect, maar je kan zelf toch ook wel verzinnen dat een speelveldje niet voor paardrijden bedoeld is, ook zonder de APV uit je hoofd te kennen. Als jij een plek zoekt waar jij met je paard je ding kan doen, moet je op zoek naar een bak of een weiland en kan jij daar niet zomaar een speelveld voor claimen.
Voor alle duidelijkheid ik vind het niet acceptabel dat die man jou eraf probeerde te trekken, dus vind ik dat jij er gewoon aangifte van moet doen en dan die, in mijn ogen terechte, boete daarbij accepteren.
Billy schreef:Je reageert wel 3x op mij, klein beetje overdreven. Je had kunnen weten dat je niet op en speelveldje mocht rijden, daar zijn geen borden voor nodig. Die vent had met zn handen van je af moeten blijven, maar heel eerlijk gezegd denk ik dat daar wel het een en ander aan vooraf gegaan zijn.
JustBepr0ud schreef:persoonlijk vind ik je reactie ietwat overdreven endat je een beetje aanvallend reageert (kan aan mij liggen)
maar het mag toch vrij bekent zijn dat je niet mag rijden, is het zelfde als je een paard de speeltuin in rijd..
er schijnt ook een ofandere wet te zijn, dat je paard niet zomaar op een weg mag, want als ie daar poept moet je ook een boete betalen..
je moet overal een boete betalen in nederland
ok als je 3/4 klm te hard met de auto rijd..
met die aangifte word inderdaad niets gedaan.. daar hebbe ze denk ik helemaal geen zin in..
xx
JustBepr0ud schreef:'De jeugd' is dan wel even 22,
en ik vind dat als je als 22jarige, niet zo reageert, zowiezo die man mag je niet van ja paard trekken en ik weet niet hoe erg het wat, ma ik vind als je hem een knal verkoopt met de zweep dat hij net zoveel (en zelfs meer) reden heeft om aangifte te doen
waarom die man meer? : je reed op een plek waar niet mocht ze verzochte jou om weg te gaan heb je niet gedaan
en je sloeg hem met de zweep (nadat hij jou er af wou trekken)
reden zat