En we moesten zoveel mogelijk stappen. Hij zei dat haar rechterbeen kreupel was. Het werd maar niet beter
dus we gingen met haar naar Utrecht.heb de hele week niet kunnen slapen om deze dag. Vanochtend werd ik half 4 wakker. Kon niet slapen. We kwamen 7 uur aan op de manege want we hadden een afspraak om 9 uur. Toen we daar waren gingen ze eerst checken en moesten we met haar draven. Die arts zei dat het een heel braaf paard was
een paar minuten later nam hij het terug. hahaZe gingen buigproefen doen en leo was het er niet mee eens. Uiteindelijk werd er een man bij geroepen. Vet grote sterke man. Pakt der in der nekvel vast en ze deed niets meer
. Daarna hebben ze nog verdovingen gedaan. Daarna werden rontgenfoto's gemaakt en kregen we veel complimenten over hoe mooi ze was
. Toen naar de echo en daar werden ze gewaarschuwd voor ons paard, omdat ze wild was
. De arts vertelde ons dat ze soort 'rafels' heeft in haar pees.
Een soort gat. Ze mag nu een maand haar stal niet uit, ze gaat gek worden!!, en daarna moeten we het stappen langzaam opbouwen. Hij hoopt dat ze over een jaar weer genezen is...Dit is zooooo niet eerlijk !! we hebben haar nog maar een half jaar
echt weer mijn geluk
nou het had erger gekund denk ik maar

Een maand in stal is echt lang, arme leo..

hoop ik..