....een paar weken geleden begon mn ouwe dim niet lekker te lopen van achter..leek wel stijf in de heupjes, DA opgebeld en langs laten komen...die dacht dat het uit zn rug kwam...nou dan schrik je best wel, hij had buigproeven gedaan maar dimmeke loop nog als een kievit....advies was, 2 weekjes longeren en dan kijken of het beter gaat....maar het zat me niet lekker, ondertussen al naar mn hoefsmid geweest, gevraagd of de ijzers er wel goed onder lagen..ik had mn twijfels...maar goed, ze vertelde dat er niets aan de hand was!..oke..ik dus ik geloven..Gelukkig was mn vriendin de DA beter en die heeft dus afgelopen Maandag nog naar dimmeke gekeken, want longeren werd gewoon niets en heb ik gelukkig achteraf niet doorgezet....Maar goed, zij dacht rechtsvoorkreupel en daardoor heel zn lijf stijf....advies: naar de kliniek, is een oudje en dat kan alles zijn.....Dus wij hop de volgende dag naar Visdonk, de pakjes drinken en de boterhammetjes mee...ben zwanger, dus barst in een no time van de honger en bij Visdonk kan het lang duren...dimmeke lekker gepoets, moet natuurlijk niet zo zijn dat het er eentje is die uit het rek is getrokken...dimmeke goedgehumeurd..zag de trailer en vloog erin!
wij aangekomen en ik zag daar meneer van Nassau die ik nog ken van mn andere paardje..en vroeg hem of die nog lang aanwezig was want ik twijfelde aan het beslag van dim....en daar kwam het schokkende woord...DIT IS BAGGER..het zou je maar gezegd worden...ondertussen wisten wij wel waarom het ventje het zo zwaar had...maar we waren er tcoh dus gelijk laten onderzoeken en foto's gemaakt van zn voorbenen..en hij heeft gewoon nog een stel benen van een jonge god..buigproeven doen hem niets..hij draaft zo weg zonder een klein mispasje..alleen door het beslag en met name rechtsvoor..liep die zo...De kritiek was niet mis over het beslag, verschrikkelijk gewoon..twee linkerachterijzers, alles weggesneden wat die hoef maar enige stevigheid geeft ....voor zat het ijzer er scheeft op, helemaal schuin gezet, scheef ijzer, te kleine ijzers...ga zo maar door...en ik kon wel door de grond zakken..wat voelde ik me dom zeg...en nadat die opnieuw beslagen was..ja!, toen kon ik het verschil wel zien...maar wat voel ik me dom, vooral ook omdat ik niet naar mn eigen twijfels en gevoel heb geluisterd...
Maar nu komt het mooie nog, ik de hoefsmid erop aangesproken, nouw daar werd nog geen eens naar geluisterd!!..ze wuifde het gewoon weg..en ach ze had toch voldoende klanten !!!..ben zo boos op haar....dat je nog geen eens de fantsoen heb om naar een klant van je te luisteren....
Gelukkig gaat het nu gelijk beter met dimmeke...en over 10 weken rijden wij gewoon weer naar Roosendaal, niemand anders meer aan mn knol..
sorry voor het lange verhaal hoor..maar moest het ff kwijt...dan wil je het beste voor je paardje, ze heeft gewoon haar opleiding gehad!!..Ik ben zo zuinig op die ouwe....en dan dit...kan er gewoon niet bij
, snel weg doen.
)..en gisteren weer in de bak geprobeerd te rijden en tuurlijk hij was wel stijfjes in zn lijf maar voor de rest voelde hij erg goed aan..en zin dat ie er in had!!!...wauw..kon nog ff niet zn ontspanning vinden maar dat komt morgen wel weer en dan gaan we weer eens kijken of we het betsie lekker over zn rug kunnen laten lopen...nu was het alleen maar hard en stijfjes...maar ach, je bent jong en je wil wat 

..maar goed, lang verhaal kort te maken....ze krijgt dus geen cent terug, terwijl ze nog een redelijke eis had, alleen de laatste keer van het beslaan geld terug..en vooral geen excuus!!..belachelijk gewoon