We hadden een lijntje staan met 6 hindernissen en na een stijltje gingen we deze springen..maar dj dacht hier kennelijk heel anders over hij sprong tot de vierde hindernis en bij de vijfde lag ik in de hindernis ipv van erover heen
Nou had me niet echt pijn gedaan alleen me hand deed een beetje zeer. Jan-Hein me instructeur vroeg aan me gaat het wel ik ja alleen me hand doet zeer maar we gaan door, dus lijntje weer opnieuw aanrijden en verdomd nu stopte hij op de vierde hindernis en bam daar lag ik weer, maar goed dy hard dat ik ben weer op me paard en nogmaals het lijntje gereden en nu sprong hij uiteindelijk wel.
6 x weer gesprongen en langzaam weer opgehoogd toen vondt ik het tijd om maar ff me hand te gaan koelen aangezien deze erg pijn deed. Goed ff gekoeld een glaasje water gedronken en toen maar ff paardje naar stal gebracht, intussen me papa gebeld met de vraag of ik thuis moest koelen of ff langs de huisartsen post moest rijden, nou hij adviseerde maar ff langs de post te gaan, maar die verwezen me door naar de eerste hulp.
Eenmaal aangekomen werden er nadat de arts geweest was ff foto's gemaakt inmiddels een half uur verder kwam de uitslag een gebroken hand ppff heb ik weer
nou gips erom heen en voorlopig wordt het voor mij niet rijden
(en dat terwijl ik morgen wedstrijd had).Goed gips moet er nu 10 dgn omheen zitten en daarna moet ik weer naar het ziekenhuis toe mischien voor een nw gipsje als het in die 10 dgn niet genezen is.
Nou we gaan maar even een pijnstiller nemen en kijken of we kunnen slapen

volgende keer dus eerder ermee stoppen
Ik had ook maar 20 dagen gips
teugel tussen me duim en wijsvinger..