Zolang de voorraad strekt!!
Ik heb deze producten nog niet zelf gezien, dus hoe de kwaliteit is kan ik je niet zeggen maar misschien de moeite waard om te gaan kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SANEX schreef:Jeetje nu ook al bij de kruidvat ? Gelukkig zijn het maar basisdingen waar niet veel fout mee kan gaan, moet er niet aan denken dat je op elke hoek slofteugels kan gaan kopen zonder enkel advies ( neem aan dat niet elke kruidvat-medewerker verstand heeft van paarden, en nou weet ik wel dat je ook bij een ruitersportzaak zonder advies een slofteugel kan halen, maar die stap is toch kleiner dan dat je het goedkoop bij de drogist kan gaan halen )
Is het bij elke kruidvat of verwschilt dat per moduulwinkel ?
JECKYLL schreef:Die slofteugels zou ik dan in mijn filiaal persoonlijk kapot knippen hoor...
En ja bij elk filiaal te verkrijgen.
JECKYLL schreef:SANEX schreef:Jeetje nu ook al bij de kruidvat ? Gelukkig zijn het maar basisdingen waar niet veel fout mee kan gaan, moet er niet aan denken dat je op elke hoek slofteugels kan gaan kopen zonder enkel advies ( neem aan dat niet elke kruidvat-medewerker verstand heeft van paarden, en nou weet ik wel dat je ook bij een ruitersportzaak zonder advies een slofteugel kan halen, maar die stap is toch kleiner dan dat je het goedkoop bij de drogist kan gaan halen )
Is het bij elke kruidvat of verwschilt dat per moduulwinkel ?
Die slofteugels zou ik dan in mijn filiaal persoonlijk kapot knippen hoor...
SANEX schreef:JECKYLL schreef:Die slofteugels zou ik dan in mijn filiaal persoonlijk kapot knippen hoor...
Ghehe zo roep ik altijd dat ik geen kleine hamsterkooien wil bestellen (werk bij de Welkoop) maar dan krijg ik te horen dat ik moet ophouden met mn ethische gezeik en gewoon moet bestellen als de vakken leeg zijn![]()
stalnijmegen schreef:was laats ook bij de lydol, deken sjabrak, en noem maar op... heb welsneleen fleece deken mee genomen voor nog geen 15 euro hahaha altijd handig hihi
FunkyMistiC schreef:Coolhaha, ik zal wel us kijken.. Kan wel iets gebruiken zoals een zadeldekjes..
En poetsspullen, want die zijn tegenwoordig erg in om gestolen te worden...