moeten wij dus vanaf 1 mei een cap op in de les. Wil je dat niet, dan moet je elke les van te voren tekenen dat zij niet aansprakelijk zijn wanneer jij eraf valt en iets oploopt. Aan de ene kant wel logisch dat je dan moet tekenen, aan de andere kant weer onzin dat je dat dus elke keer moet doen.Wanneer je geen cap ophebt, en ook niet hebt getekend, kunnen zowel jij als de manege een boete krijgen tot 10.000 gulden. Dit is toch belachelijk?
Ik rijd al sinds jaar en dag zonder cap, en dat bevalt me prima. Ik haat caps verschrikkelijk, ik ben dan gewoon overzicht kwijt (da's trouwens onmogelijk, maar zo voelt het
) en ben meer met die stomme k|otecap bezig dan met mijn les. Die dingen knellen mijn hoofd af, en ik krijg er een gigantische zweetkop van, en ik rijd nog voor |u| ook met zo'n champignon op mijn hersens.Ik bedoel, het is natuurlijk veel verstandiger dat je een cap opdoet tijdens het rijden, maar ik ben koppig, en rijd liever zonder. Dit moet toch ook mogelijk zijn, of niet soms? Wat vinden jullie er nou van?

Ik voel me zo kaal zonder dat ding...