Normaal gesproken is ze nogal behoorlijk drammerig en moet ik haar constant inhouden, maar vandaag liep ze lekker een aan los teugeltje. Ik was net van huis weg, kwam ik een vader tegen met een klein meisje. Hoorde ik opeens pa roepen "joh.... is dat een EZEL??"

Aangezien de paden nogal erg drassig en glad waren leek het me niet verstandig om te gaan galloperen. Waar ik haar normaal gesproken even laat gaan moest ze het dit keer doen met een rustig drafje en rustig bleef ze. Ik was echt verbaast

Het lange zandpad zag er een stuk beter uit om een galopje te doen, maar voor de zekerheid hield ik haar een beetje in en liet haar dus niet volledig uit haar dak gaan

Normaal gesproken ga ik na dit zandpad door naar huis maar aangezien ze zooooo lekker liep heb ik nog maar even een pad genomen door het veen. Pffff... een modderbad is een betere benaming voor dit pad. Ik heb toen heerlijk 2 km rustig gestapt en daar was Jelka ook geloof ik wel voor in. Ze viel geloof ik een beetje in slaap

Maar goed.... na dit voorval ben ik maar rustig naar huis gereden, heb Jelka afgezadeld en heb haar nog even toegesproken dat ze toch echt wel een paard was zodat ze geen minderwaardigheids complex zou krijgen

*zucht* Wat was het toch een heerlijk dagje vandaag