Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipi schreef:Wat is er geconstateerd dan?
Ik ben nl heel benieuwd waarvoor aqua therapie als laatste redmiddel kan worden ingezet.
Hopelijk komt er voor jouw paard toch een andere oplossing.
Veel sterkte i.i.g.
Chely schreef:vervelend, het is niet niks. Is het zeker dat aquatherapie gaat aanslaan?
veel sterkte!
Riant schreef:Wat vervelend zeg dat je nu niet je paard die therapie kan geven. Heb je ook een plan B ??
Iig veel succes !
Suus_linell schreef:een miljoen winnen bij een loterij
nou heb jij dan het lucky lot???? 
Ilsemarie schreef:Wat naar. Sterkte!
SisLeone schreef:Ah oliebol dat is nou vervelend nieuws zeg.
Gatver.
En aquatraining is duur ja...kreeg van de week zelf de eerste rekening binnen.
Da's wel jammer dat ze denken dat aquatraining niet zal aanslaan. Het staat in Nederland ook nog in de kinderschoenen. Want als je de resultaten ziet die er in Amerike, Engeland en Duitsland worden behaald dmv aquatraining. dat is gewoon super.
Bovendien zie ik het aan mijn eigen paard. Ik heb donderdag voor het eerst in drie maanden met hem kunnen rijden. En als alles goed gaat mag hij volgende week met mij mee naar huis. Moet van de week nog een paar keer daar rijden.
Ik baal hier echt van hoor dat je je paard niet in aquatraining kan zetten. Wens je een heleboel sterkte en hopelijk dient er zich nog een oplossing voor je aan.
Die willen we vast wel zien.
mrblueeye schreef:[
[/quote]
Hey wat ontzettend super dat je volgende week je paardje mee naar huis kan nemen zeg. Wat moet dat een lekker gevoel voor je zijn.
Hoe zit je zadel? Of heb je hem nog niet?
Er komt voor mij vast wel een andere oplossing al moet ik nu hard gaan zoeken welke dat gaat worden.
Ben blij voor je te horen dat het met jouw paard wel goed gaat en dat hij volgende week lekker mee naar huis kan en mag. Ga nog leuke rijfoto's makenDie willen we vast wel zien.
Gr. de eigenaresse van Mr. Blue eye
Julia_unitje schreef:wat erg zeg en wat ga je nu doen ??
SisLeone schreef:mrblueeye schreef:[
[/quote]
Hey wat ontzettend super dat je volgende week je paardje mee naar huis kan nemen zeg. Wat moet dat een lekker gevoel voor je zijn.
Hoe zit je zadel? Of heb je hem nog niet?
Er komt voor mij vast wel een andere oplossing al moet ik nu hard gaan zoeken welke dat gaat worden.
Ben blij voor je te horen dat het met jouw paard wel goed gaat en dat hij volgende week lekker mee naar huis kan en mag. Ga nog leuke rijfoto's makenDie willen we vast wel zien.
Gr. de eigenaresse van Mr. Blue eye
Mijn zadel zit lekker. Zaterdag twee zadels geprobeerd en mbv thermografie zowel de zadels als zijn rug bekeken voor en na het rijden. En daar is de Daaleman uit overgebleven.
Paard zit lekker in zijn vel. Ik longeerde hem zaterdag even voor het rijden. Bokken, steigeren en toen in volle galop mj op de grond gesleurd. Dus is hij los het terrein over gedenderd. Veearts en aquatrainster er achteraan en later ik ook toen ik eenmaal overeind stond. Onder het rijden bokte hij me er bijna af. Hij is super fris.
Deze week nog een keer of twee a drie rijden en als dat goed blijft gaan mag hij mee. Ben superblij. Zal proberen er aan te denken wat foto's te maken.
SisLeone schreef:Heb twee gekneusde vingers. En heb wel spierpijn.
Hij is ruim 2 maanden niet gereden en heeft ie elke dag aquatraining gehad maar in de tweede week liep ie al niet meer kreupel alleen was hij toen nog niet sterk genoeg om gewicht te dragen.
Er heeft daar de laatste maand een paar keer iemand gereden op hem. Ze had me al gewaarschuwd dat hij fris en vrolijk was. Want hij stuiterde met haar ook de bak door.
Ik hoop dat het goed blijft gaan. Ben nog wel beetje onzeker. Maar heb er wel weer wat vertrouwen in gelukkig. Drie maanden geleden zaten we dicht er tegen aan dat hij misschien moest worden ingeslapen en nu is hij vrolijk en zit ie lekker in zijn vel. Heerlijk. Ik rijd in ieder geval woensdag en zaterdag en dan kan hij zaterdag waar schijnlijk meteen mee.