Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik geef toe ik vind rijden heel erg leuk, maar ik heb veel paarden te verzorgen gehad die niet eens bereden konden worden, of dat het wel kon, maar ik geniet meestal veel meer van wandelen!! En dat voorbeeld dat je gaf, was volgens mij meer van een moeder die geen paardrijlessen wil betalen en toch wil dat haar dochter kan rijden!! En ik vind als je zo graag wilt rijden ga dan naar een manege toe en neem een verzorgpony waar je de rest mee kan doen! Enne BTW niet iedereen is zo hoor, want ik ben zelf ook 14 en toen ik 3 jaar geleden nog geen eigen pony had, ging het mij totaal niet om het rijden, want ik reed al 1x in de week op de manege
. En een knuffelkont ben ik van nature al, dus dat deed ik vanzelfspreken met de paarden, en nog.
*telt rijden dan alleen???*
)

)
Daar had ik natuurlijk vrij snel genoeg van. Ook het meisje wat de pony zwaar in het zweet werkte en zodra ik mijn hielen lichte constant aan het galopperen sloeg was ik snel zat.
Pipo schreef:En ik ben al tijden op zoek naar iemand die juist wil rijden!!!, en die is niet te vinden, niet iemand die een beetje handig is. Ik krijg juist alleen 14 jarigen, en die wil ik juist niet!