Clinics in Friesland?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vivande

Clinics in Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 11:23

Ik weet niet of hier al ergens een topic over is, maar ik wil heel graag een keer meedoen aan een dressuurclinic in Friesland.

Dus weet iemand waar ik clinics kan bekijken/me kan opgeven?

Alvast bedankt..

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 11:41

ik ga dit topic volgen want het lijk mij ook zeer leuk en leerzaam zo'n clinic mee te rijden

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:50

En ik houd dit topic ook even in de gaten, want t lijkt mij ook erg leuk

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:52

In Oenkerk, manege de Sanjes worden wel eens clinics georganiseerd. Weet niet wanneer dat weer is.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:53

heb je daar ook een site van of emailadres ofzo?

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:54

Marrepar schreef:
heb je daar ook een site van of emailadres ofzo?

Ik zal even kijken voor je!

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:41

Ghe Clinics in Friesland
Er gebeurt weinig soeps in friesland

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:33

Bij Stal Aristocraat worden de laatste tijd ook wel clinics georganiseerd. www.stalaristocraat.nl > Nieuws

En via de Friese bond ook wel, maar die zijn peperduur en om die reden gaan ze vaak niet door.

Via het PTC+ in Oenkerk worden ook wel eens clinics georganiseerd, maar die worden niet altijd op hun site vermeld.

Bij genoeg animo wordt er bij de paardensportvereniging waar ik bij zit ook een clinic georganiseerd. Komt vanzelf op de site te staan - is in mijn profiel te vinden.

monsera

Re: Clinics in Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:45

Ik heb in je profiel gekeken maar kan de site niet vinden

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:35

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:47

Afgelopen vrijdag nog een zeer leerzame clinic gehad

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:54

inderdaad.. ik heb al 2 psringclinics gesprongen bij tineke.. maar das springen..

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:59

Hou het ook even in de gaten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:09

in de western maneges worden er regelmatig clinics gehouden.
maa deze toppic hoort bij ev want een clinic is een evenement

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:56

VMR --> EV

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:23

Afgelopen vrijdag heb ik een clinic bij gewoond van J., zij rijd bij Edward Gal en heeft diverse paarden naar hoger niveau gereden en zich div. malen geplaatst voor (regio-)kampioenschappen. De clinic van vrijdag j.l. liet ze heel duidelijk zien hoe belangrijk de basis is en hoe deze volgens de Anky manier gereden wordt. Er was geruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

Als er genoeg animo is om zo`n clinic van haar bij te wonen kan ik wel wat voor de gegadigden regelen. Ook voor diegene die bij haar een clinic zouden willen rijden.

Het is heel leerzaam daarbij komt dat J. (zonder op te scheppen) een van de betere amazones hier in het noorden is die op hoog nivo rijd.

Diegene die serieus geïntresseerd zijn mogen mij ook pm-en. Accomodatie is aanwezig (rijhal, buitenpiste, kantine en parkeergelegenheid).
Laatst bijgewerkt door Apple op 14-02-06 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd.

wendely

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:34

In Oenkerk worden er idd wel regelmatig eens clinics georganiseerd. De club heeft geen site waar dit op komt te staan.. Maar ik ben lid bij deze club dus als er weer eens wat is wil ik het best op bokt vermelden

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:55

Doe dat; lijkt me leuk!
Is er geen Bokker met een binnenbak in het noorden waar we zelf iets kunnen organiseren..?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:15

RUBYWHITE schreef:
Afgelopen vrijdag heb ik een clinic bij gewoond van J., zij rijd bij Edward Gal en heeft diverse paarden naar hoger niveau gereden en zich div. malen geplaatst voor (regio-)kampioenschappen. De clinic van vrijdag j.l. liet ze heel duidelijk zien hoe belangrijk de basis is en hoe deze volgens de Anky manier gereden wordt. Er was geruime gelegenheid voor het stellen van vragen.

Als er genoeg animo is om zo`n clinic van haar bij te wonen kan ik wel wat voor de gegadigden regelen. Ook voor diegene die bij haar een clinic zouden willen rijden.

Het is heel leerzaam daarbij komt dat J. (zonder op te scheppen) een van de betere amazones hier in het noorden is die op hoog nivo rijd.

Diegene die serieus geïntresseerd zijn mogen mij ook pm-en. Accomodatie is aanwezig (rijhal, buitenpiste, kantine en parkeergelegenheid).

Ik wil wel een clinic rijden bij J. ...
Ik heb haar clinic op uitnodiging van RW kunnen bezoeken, en wil graag eens les van haar! Ben al druk aan het oefenen
Laatst bijgewerkt door Apple op 14-02-06 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

wendely

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:24

Yvonnelind schreef:
Doe dat; lijkt me leuk!
Is er geen Bokker met een binnenbak in het noorden waar we zelf iets kunnen organiseren..?

Ik denk dat we zelf wel wat kunnen organiseren, Oenkerk stelt de binnenbakken voor een klijn prijsje óf gratis beschikbaar..

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:50

Ik organiseer een clinic met Hans Peter Minderhoud in april, maar dat is in Kampen. Goed te doen vanuit Friesland, ik heb denk ik wel genoeg ruiters al voor de lessen... Maar van kijken leer je ook veel, de clinic van vorig jaar was in ieder geval ontzettend leerzaam! Hij neemt ook nog 2 hengsten mee... Meer informatie volgt nog wel hier op bokt, PB kan natuurlijk ook en anders zie: http://lrkampen.web-log.nl of www.startlijsten.nl (later)

Viennanova

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 10:09

Op dit moment zijn is er een cyclus van drie clinics aan de gang in Donkerbroek, met Karen Nijvelt (GP amazone).
VOrig jaar is er een clinic van Harro Goudsmit geweest in Wijnjewoude.

Ahum.....clinic van J.....een van de betere amazones......tja...
Laatst bijgewerkt door Apple op 14-02-06 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 10:42

joyce B schreef:
RUBYWHITE schreef:

Ik wil wel een clinic rijden bij J. ...
Ik heb haar clinic op uitnodiging van RW kunnen bezoeken, en wil graag eens les van haar! Ben al druk aan het oefenen

En jij bent niet de enige die enthousiast is

Zoals eerder vermeld, binnenbak, parkeergelegenheid etc is aanwezig.
Laatst bijgewerkt door Apple op 14-02-06 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:49

Wij organiseren een clinic in maart, proef gericht rijden (jurylid. Dhr.van Hoeken). De eerste avond zit al vol met eigen leden, maar als er meer gegadigden zijn, dan mogen mensen van buitenaf ook meedoen. Wat we hebben nog een paar leden die mee willen doen. We zoeken dan nog 4 a vijf deelnemers (3 combinaties per uur). Zie ook bij "evenementen" en www.jelgersmaruiters.nl

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 09:04

Ik heb een paar even een pm gestuurd..