's ochtens vroeg opgestaan om eerst sya nog even te rijden zodat ze wat makkelijker zou zijn. daarna heb ik haar nog gewassen
toen kwamen mijn ouders en gingen we opweg onderweg nog een paar keer met gert gekletst omdat hij belde waar we waren enzo er was dus een grote file maar we hadden het nog optijd gehaald gelukkig.
ik kwam daar binnen en ik zag al een aantal mooie tinkertjes lopen zoals ofspring errug gaaf beest en een stuk mooier dan op de foto's!
eerst nog even met harry gekletst en iedereen gedag gezegd iedereen deed heel aardig (wat achteraf wel erg vreemd is). na 20min Sya opgezadelt en ben inde buiten bak gaan rijden Sya liep SUPER echt geweldig een heerlijk rustige galop echt heel braaf totdat er een vrouw kwam en die ging haar paard longeren sytje werd helemaal gestrest en liep gelijk helemaal niet meer

de bak was kleiner dus ik kwam helaas niet uit op mijn muziek en sy was zo gestrest dat ze voor geen meter meer liep (kortom ik zou niet goed getraind hebben

ik heb nog een poos met een aantal auditie kantidaten gekletst het was erg gezellig maar gelukkig was ik ook niet de enige die geflopt was want er was nog iemand van zijn paard afgevallen enzo.
toen ik dacht dat alles afgelopen was ging ik naar harry toe om te zeggen dat in weg ging eerst had ik natuurlijk gevraagd of alles afgelopen was en dat was zo geen vergadering meer niks nou oke wij gingen weg.
en nu komt het:
de volgende ochtend werd ik vroeg wakker gebelt (terwijl ik lekker inde armen van mijn vriendje lag te slapen) door harry er was gisteren nog een vergadering geweest en iedereen had unaniem besloten dat ik uit het team (nou ja team achter iemand rug om vergaderen noem ik geen team) moest. (terwijl harry persoonlijk zei dat er niks meer was erna

nou fijn ik had geen reden gekregen niks belt mijn vader daarnet op en de reden was dus dat ik vandaag niet kon trainen en mijn moeder zou de verkeerde instelling hebben (het enige wat zij geprobeerd heeft was het team een beetje proffesioneel te laten lijken maar oke)
wat nog banketstaaf was is dat maike hier ook op bokt er niet eens op de auditie dag kon zijn en dat was zelfs nog belangrijker maar die zit er nog wel in.
ach ja ik heb er een poos over nagedacht en het is toch alleen maar beter voor mij en Sya ik wou alles te snel voor dat (ahum) team ik heb er veel tijd ingestoken en mijn ouders ook dat vind ik jammer dat het voor niks is geweest.
en tja ik vind het erg jammer dat het zo gelopen maarja
maar wat ik erg scheinheilig vind is dat ik hoorde het van mijn moeder dat harry tegen mensen heeft verteld dat hij betere ruiters wil dan dat er nu in het team zit lijkt me ook erg fijn omte weten
ik wil nu niet het team gaan afkatten ik vind het alleen jammer en erg banketstaaf dat het zo gelopen is
er zitten hier mensen op bokt die kennen mijn moeder (en die kennen haar echt) en de weten dat zij nooit banketstaaf opmerkingen zou maken enzo.
en zitte ook mensen hier die mij kennen en die weten ook hoe ik ben verder laat ik het maar jammer dat het zo gelopen is nogmaals.
gr. thirza
(sorry voor de taal fouten kan er niks aan doen)