De laatste tijd lees ik op bokt toch wel eens wat negatieve topics over bepaalde ruitersport huizen (zowel online bestellen als service in de winkel)...ik vind dat we in 2006 ook eens wel wat meer positieviteit naar elkaar mogen uitdragen...Dus een positief bericht over piaffe, aangezien ik vanmorgen met mijn instructrice en haar dochtertje daar ben gaan shoppen. Voorheen bestelde mijn bijrijdster geregeld wat via hun website maar sinds ik weet dat ze maar 40min rijden bij ons vandaan zitten gaan we geregeld met een clubje dames daar te shoppen.
Zo ook vandaag, mijn instructrice wilde nu wel eens weten of mijn enthousiaste verhalen over piaffe klopten want ze had nog al een lijstje met spulletjes die ze nodig had. Ik had geen lijstje maar nieuwe setjes zijn daar altijd zo gevonden nietwaar
Wel had ik 3 maand geleden bij piaffe in de winkel springschoenen gekocht en toen ik deze laatst bij mijn paard omdeed bleken ze te groot te zijn. Normaliter kun je iets na 3 maand niet meer ruilen maar ik had de springschoenen in de verpakking mee genomen en bij piaffe kon ik ze vanmorgen zo omruilen. Ze had alleen geen maat L meer die kwamen eind deze week binnen. Jammer maar helaas, kan gebeuren (ik had er natuurlijk over kunnen bellen). Mijn instructrice stond leren rijlaarzen te passen terwijl kleine Amee een zak snoep kreeg
Vervolgens kwam yvonne aangelopen met de juiste springschoenen want ze had toch nog een L maat kunnen vinden
Helemaal toppie.De rijbroek van mijn instructrice werd nog bekeken door de dames van piaffe en mijn instructrice is gelijk blij gemaakt met een bijpassende BR jas. Ze vroeg mijn goedkeuring nog omdat ik als setjes-gek haar aangestoken heb en wel verantwoordelijk ben dat alles matcht.
Even later vertrokken we met een volle auto weer richting huis, bijna de kleine meid vergeten omdat we die met zo`n zak snoep niet meer hoorden
Mijn instructrice had een zeer goede indruk van piaffe, erg klant vriendelijk, behulpzaam en aardige mensen. Ze is geslaagd voor haar aankopen voor een mooi prijsje "terwijl ze me daar nog helemaal niet kennen" zei ze. Tsja sommige grotere ruitersportzaken geven nog geen cent korting ook al ben je 10jaar vaste klant.
Ze begreep nu ook wel waarom ik zoveel setjes had
Zoveel keus en iedereen even vriendelijk, een groot compliment voor piaffe!En er zijn vast meer mensen tevreden over Piaffe of andere ruitersport huizen?
Maar vind het heel netjes dat ze toch even die broek erbij hebben gedaan
Klinkt zo wel goed iig!