Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
taormina schreef:Lijkt me stug.Je mag niet meer dan 3 ponys op 1 dag starten.
casirask schreef:De kids van de stal waar ik rij doen ook mee in Wierden. 1 in de L, en 1 in de M. Ze moeten er geloof ik 4 dagen heen. Misschien dat ik een van de dagen wel mee ga, maar tweede kerstdag blijf ik lekker bij mn eigen kids.
Kelloriejj schreef:casirask schreef:De kids van de stal waar ik rij doen ook mee in Wierden. 1 in de L, en 1 in de M. Ze moeten er geloof ik 4 dagen heen. Misschien dat ik een van de dagen wel mee ga, maar tweede kerstdag blijf ik lekker bij mn eigen kids.
Wie zijn dat dan?
En trouwens, heb je ook goed...
Met kerst hoor je gewoon bij je familie te zijn *vind ik*
Citaat:Wie zijn dat dan?
Met kerst hoor je gewoon bij je familie te zijn *vind ik*
Citaat:ff offtopic: ik ben ook absoluut niet de hele kerst thuis en vind dit ook niet nodig. Okee, ik eet gewoon thuis of bij mijn vriend, maar verder. K vind het niet 'verplicht'..... T is natuurlijk wat anders als je er NOOIT met kerst bent.
ik ga trouwens niet naar wierden, al hoewel het wel een super mooie wedstrijd is
Kelloriejj schreef:Citaat:Wie zijn dat dan?
Met kerst hoor je gewoon bij je familie te zijn *vind ik*Citaat:ff offtopic: ik ben ook absoluut niet de hele kerst thuis en vind dit ook niet nodig. Okee, ik eet gewoon thuis of bij mijn vriend, maar verder. K vind het niet 'verplicht'..... T is natuurlijk wat anders als je er NOOIT met kerst bent.
ik ga trouwens niet naar wierden, al hoewel het wel een super mooie wedstrijd is
Daarom schreef ik ook"*VIND IK*
MIJN mening dus
wan schreef:ik ga er waarschijnlijk wel heenals mijn vader gratis kaarten krijgt
(anders ga ik niet
)