Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heeft dit echt veel toegevoegde waarde om er een topic over te maken ??
die wort steets beter
dus en dat deet je daar het was wel leuk daarom vint ik dat je daar veel van leert
maar jaiedreen heeft zijn eigen mening tamara_15 schreef:nou gewoon je moest dingen doen met een halster en een halstertouw en die moest over de kont van het paard endan moest je hem laten drajen, en paarden die bang waren op de treler die moesten door 2 hindernissen en daar hongen zweet dekens op en en daar moesten ze in en dan weer achter uit de uit en over zilen heen lopen met je paard en er lagen 2 kruiwagems op de grond,maar waar dat voor was weet ik nietdus en dat deet je daar het was wel leuk daarom vint ik dat je daar veel van leert
maar jaiedreen heeft zijn eigen mening
Alwiene schreef:Nee, dit lijkt mij ook niet het werk van een paardenfluisteraar, inderdaad meer schriktraining (ik neem het woord even van je over, ik kan ook even geen andere benaming vinden).
Verder zou ik aan de TS willen vragen om wat meer aandacht aan de geschreven stukjes te besteden zodat er wat minder spel/typfouten in zitten. Een keertje mistikken of verkeerd spellen kan, maar het scheelt al een stuk als je het even naleest voor je post.
Verder nog een verzoek om hoodletters en punten te gebruiken. Zo wordt het een stuk leesbaarder en dat ik voor ons natuurlijk wel veel fijner en krijg jij meer reacties.
Maar vertel eens, heb je dit met je eigen paard gedaan, of met een ander paard? Of misschien alleen maar gekeken?
Waren de paarden die meededen erg schrikkerig en zag je veel verandering?

tamara_15 schreef:het geeft niet diana, ik wet zel dat ik er nix aan kan doen.
Maar als zij willen dat ik zo schijf zo als zij dat willen dan doe ik dat, ik zal hier hart voor moeten werken maar ja
En het is gewoon fijner voor andere mensen om te lezen.

haha,, nee geintje;)