Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 19:27

Ik heb een week ong geleden een topic geplaatst over wie beter was, Piaffe of Divoza.

Iedereen ging bijna voor Divoza, maar toch ging ik voor Piaffe.
Nou vandaag was het bij ons pakjesavond, en mocht ik kijken wat Piaffe me geschonken had.
Eerst kreeg ik mijn chaps, ik had ze in de maar S besteld, maar kreeg ze in de maar XS, oké, dat kan misschien gebeuren.
Maar daarna krijg ik mijn Strijklappen, ik had het merk 'Norton' besteld, maar kreeg de met bontgevoerde 'Harry's Horse'.

Tjaa
Daarna kreeg ik mijn Roest Bruine BR Event dekje die wel goed was , ben er erg blij mee.

Maargoed.
Staat er onderaan de rekening, retour op eigen frankier.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:31

Da's ook niet netjes...
Hun maken toch de fout? 2 keer zelfs

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:32

Ja klopt, ik heb ook een keer iets besteld bij piaffe en kreeg toen ook de verkeerde maat. Moest maat 175 en kreeg 185. Zo moeilijk is lezen toch niet!? Vond het erg slordig, maar idd kan natuurlijk een keer gebeuren. Maar hoor dat soort dingen wel erg vaak over piaffe.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:32

Pfft niet best. Ik zou even bellen!
En niet meer bestellen daar.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:34

Ik zou toch eens bellen met de klantendienst, wanneer zij de fout hebben gemaakt hoef jij imo niet voor de kosten op te draaien.
Het is natuurlijk anders wanneer je een rijbroek bestelt maar 38 en je komt er niet in, dat je hem dan wilt retourneren van 'Doe maar maat 42' maar dit is duidelijk hun eigen fout.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 19:52

Ja klopt, maar dat is ook niet het geval.
Ik heb momenteel xs, maar ben nu wel aan S toe.
En de stijklappen zijn gewoon totaal een ander merk.

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:55

hmmm....dat is banketstaaf
ik zou gewoon even melden dat eht hun fout is en hopen dat het netjes afgehandelt word

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:02

ik zou idd wel even bellen ja, als het nou gewoon een artikel was dat bij nader inzien tegenviel, kan ik me voorstellen dat je zelf het retour betaalt. maar in dit geval lijkt het me toch dat ze zonder verdere kosten alsnog de goede spullen opsturen, en dus ook deze retourkosten voor eigen rekening nemen. in ieder geval contact opnemen vóór je het gaat terugsturen.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:10

Had ik ook, ik had kreeft besteld van BR, kreeg Coral van HH ..
Bestelde rouge halstertouw kreeg zwart halstertouw..
Toen gelukkig goed afgehandeld, en toen hebben zij de extra 5,50 betaald.. ( Maar ik moest wel weer naar het postkantoor..)

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:12

dat is balen! ik zou ook gewoon bellen en dat het hun fout is enzo

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 20:53

janinetjjj schreef:
Toen gelukkig goed afgehandeld, en toen hebben zij de extra 5,50 betaald.. ( Maar ik moest wel weer naar het postkantoor..)

Nou, dan bestel ik invervolg bij Divoza

Tanjake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:15

Als ik het me goed herinner van vorige topics over piaffe, betalen zij de verzendkosten als het om een fout van hen gaat. Ik zou dus gewoon even bellen en hen de kans even het netjes op te lossen...

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:20

Dat is idd niet netjes!
Gewoon terug, geld terug!
Ik ga toch maar voor Ingrid van Berlo.

_Cassandra_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 22:37

Heb ik ook gehad, ik had van HH het Zadeldek 'Elite' Rosa besteld in de maat Cob en kreeg hem in maat Full. Ik heb toen contact opgenomen en het is allemaal goed afgehandeld.
Ik kreeg 5,50 terug en zij betaalden ook nog eens 5.50 voor de verzendkosten.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 01:08

Dat vindt ik wel een slordige fout van hun

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 07:20

Ik heb ze al een aantal keer geemailt over grotere partij wormenspuiten, maar krijg gewoon geen mailtje terug. Ook erg raar, want dit gaat dus om een grotere partij dus kunnen ze best wat met me verdienen.

Shirlemiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 07:25

Mij zien ze daar zowiezo niet meer bij Piaffe,ik vind het 10x niks!Geef mij maar Divoza,daar zijn ze altijd correct!

haf_jessie

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 08:25

Ik vind het ook niks piaffe. Paar weken geleden rijbroek besteld,en het geld was al 3 weken afgeschreven. Had al aantal keer gerbeld. Tone zei ze de 1 na laatste keer,hij is vandaag(vrijdag)op de bus gegaan. Dinsdag erop had ik nog niks,weer gebeld,zei ze ik doe hem nu op de bus,is nog niet verzonden zie ik. wat een leugenaar.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 08:46

Ik heb ook niet zo'n beste ervaring met Piaffe
eerste 2 keren dat ik er wat bestelde was echt prima,

nou had ik 2 week geleden een deken en bijpassende transportbeschermers besteld, ik wacht er een week op, nog steeds niks binnen.
dus ik mailde even waar het bleef, belden ze me op 'ja de deken is niet meer leverbaar, de transportbeschermers nog wel'
en dat vertellen ze niet even wat eerder?
maargoed, ik vond de deken ergens anders, dus alsnog de transportbeschermers besteld.
krijg ik hem netjes dezelfde dag nog binnen, is er op die rekening van alles gekrast, de deken stond er nog op, dus die was weggekrast en de prijs ook, en er stond een nieuwe prijs van die transportbeschermers enzo, terwijl ze op de site 5 euro goedkoper zijn.. *zucht

dus ik had weer gemaild 'jaa dat geld alleen als je de deken er ook bij nam, dat hij 5 euro goedkoper was'

jah,, en waarom staat dat dan nog op die site? de deken stond er niet meer bij

maargoed, ik bestel er ook niet weer.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 08:48

Bij Divoza bijvoorbeeld of ingridvanberlo.nl zijn ze wel altijd correct..

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 08:54

Fun_Fun schreef:
janinetjjj schreef:

Nou, dan bestel ik invervolg bij Divoza

Jup, ik ook.. Ookal is het duurder.. Veel betere service

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:16

Het is echt jammer met Piaffe! Ik weet niet wat er elke keer verkeerd gaat, bij mij is het ook al een keer fout gegaan. En bij veel meer mensen. Als ik weer wat van Piaffe wil hebben (want tja ze zijn wel goedkoop) dan ga ik er wel gewoon langs, dan weet je zeker dat je hebt wat je wil

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:18

Ga ik de volgende keer ook doen, want mn ouders waren het zat met hen, maar ze hebben zulke leuke en goedkope dingen, dat we er gewoon een keer langs gaan

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:26

Ik zou gewoon even bellen hoor, een foutje kan toch gebeuren. En ik geloof echt niet dat ze bij Piaffe te flauw zijn om iets op te lossen. Als ze het niet weten, kunnen ze het iig niet oplossen. En het op Bokt plaatsen lost ook niets op.

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:38

Ik ben het met Marliesje eens, ik denk dat er niet 1 winkel is die alleen maar foutloos levert. Mijn ervaring is ook dat de mensen bij Piaffe meewekend zijn. Gewoon even bellen dan komt het vast wel goed.

Voor een bedrijf is het ook niet eerlijk als eerst je slechte ervaring op het internet komt te staan als ze zelf niet de kans krijgen hun fout netjes op te lossen.