Vanmorgen ging natuurlijk alles mis ik had megakoppijn, proeven boekje kwijt naald kwijt dus ik kon niet vlechten.
Uiteindelijk snelsnel met stiekjes gevlochten

En toen moest ik voor het eerst helemaal alleen op wedstrijd mijn fanclub kwam daar heen of was daar al dus slik in m'n eentje.
alles ging goed en ik voelde me gelijk een stuk beter! lekker op pad met mijn auto, trailer en paard.
Daar aangekomen schreef anouk bij bij de M1 t/m Z2 dus ik had geen groom .
pfff ik ben echt verwend zeg alles liep in het honderd ik leip al in witte rijbroek omdat ik nooit vies wordt dat soort dingen doet anouk altijd dus noukkie heb je erg gemist met zadelen enzo.
Gelukkig hielp het zusje van anouk en nog een stalgenootje.
Nouja 7 keer naar de wc (of nog vaker ) en ik was klaar met losrijden.
Mijn eerste proef in.
Doodzenuwachtig als ik was probeerde ik alles zo perfect mogelijk te doen.
Ik reed 'm keurig netjes verzameld terug en na mijn eerste proef zei janneke dat hij vergeleken met de rest veeeeeeeeeeel te verzameld ging. Tja weet ik veel voor mij het eerst.
2De proef heb ik wat meer tempo gereden (voor mijn gevoel liep ie veel te hard das toch niet verzameld meer???)
Bij de prijsuitreiking dacht ik dat ik flauw viel 2de plaats! voor de eerste proef met 147 met overal de opmerking meer inpuls (oeps)
aar de 2de proef was ik eerste!!! met 158! haha meteen een winstpuntje dat had ik nooit verwacht!en een & voor mijn uitgestrekte draf haha mijn platpoot grunninger kan toch wel wat *trots*
De keertwendingen waar we pas 3 weken mee bezig zijn gingen zoals verwacht bagger 1ste proef een 2 (ahum) en een 4 maar de 2de proef alweer een 4 en een 6
*zucht* had ik al gezegd wat voor'n geweldig paard ik heb