Zoals jullie misschien wel weten krijg ik een eigen paardje, genaamd Shapoo
Nou toenstrax er weer even heengeweest om het zadel en hoofdstel te passen, omdat ik dacht dat ik haar kreeg, maar het liep toch anders af ;Ik kwam daar aan met m'n moeder, 2 vriendinnen van mij, en een 'vriendin' van ons. Nou, maar die vriendin denk dat ze alles van paarden weet
Maargoed normaal wil ze ook wel alle dingen bij Shapoo doen en toen vroeg ik of zij het zadel op Shap wou leggen, toen zei ze dat ze het niet wou en dat ik het zelf maar moest doen ( toen d8 ik ; dan hoef je mijn paard ook niet meer aan te halen, met andere woorden ; dan hoef je mijn paard ook niet meer op te zadelen ). Maargoed het hoofdstel pastte, maar het zadel niet, toen vroeg ik aan dat meisje die haar had ingereden, of ik nog effe op Shap mocht rijden
Nou dat mocht wel. Shap had haar hoofdstel al om en dat meisje haalde het zadel op waarmee ze Shap had ingereden
Nouja zij ging er dus eerst op
Shap was een beetje druk, maarja vind je het logisch voor een merrie van 4 jaar? Maargoed nou het ging goed en ik ging erop. Shap was een beetje ongeduldig maar alles ging goed 
Toen zei die vriendin van ons tegen mijn moeder, alleen maar negatieve dingen over Shapoo
Dus ; ja ze is te wild en dit en dat
Nouja zeg !! Is toch wel logisch voor een paardje dat net onder het zadel is?
Maargoed dus ik had ruzie met mijn moeder enzo
En uiteindelijk ; opzoek naar een ander paardje

Alleen maar omdat die vriendin van ons negatieve dingen over Shapoo zei tegen m'n moeder

Grrrrrr ik haat haar

Sorry dit moest er effe uit, maar ik ben zo boos
dat is echt niet grappig 
)

, en tja vierjarige paarden zijn inderdaad wel fris, mijn merrie is ook vier, en is precies hetzelfde. Hopen dat je Shap toch mag hebben, ik zou toch maar even met je moeder praten......