Nu had ik er vorige week via internet eentje besteld bij Divoza, de Brighton. Maar die zat dus voor geen meter! Het elastiek in de rug zat veel te laag, waardoor de rug enorm opkroop. Zag er niet uit en zat ook voor geen meter. Teruggestuurd dus.
Bij Horseland vond ik één bodywarmer in een kleur die ik leuk vond (donkerblauw) en het was nog mijn maat ook. Helaas zat er een overslag over de rits, waardoor een kant van de kraag zwaarder was dan de andere kant. En zoiets gaat mij irriteren. Weer helaas dus.
Maar... toen zag ik ineens een fel-cyclaamrood bodywarmertje hangen, een Pikeur met 30% korting! Ik heb eigenlijk nooit felle kleuren, meestal donkerblauw of zwart (lekker functioneel, zie je weinig op), maar deze was toch wel errug leuk. Heb er ongeveer een half uur mee voor de spiegel staan draaien en uiteindelijk heb ik 'm toch gekocht! 't Is ff wennen, maar ik heb er gisteren al mee gereden en het staat toch wel errug goed, al zeg ik het zelf.
Hihi, sta ik straks op de manege bekend als als 'dat meisje met dat roze jasje'...