Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pricilia schreef:Hooi,
Misscien weten jullie wel dat mijn broertje en ik misschien een eigenpony krijgen.
We
moesten even alle prijzen alles opschrijven.. Alleen ik ben bang dat het alsnog niet doorgaat.. Heeft iemand een gouden tip om alsnog te zorgen dat het doorgaat?
Groetjes

Marja1988 schreef:een verzorgpony zoeken
en dan in een weitje waar ze ook in staat.. verder is alles in deze buurt al bezet..Urielle schreef:of misschien mag je wel een pony leasen?

Nimmy schreef:eh, bied aan om zelf ook wat mee te batalen, en neem een krantenwijk/ bijbaantje.
maar bedenk wel dat een paard zo gekocht is, alleen alles dr om heen, en vooral dierensrtskosten kunnen hoog oplopen
*weet iemand een baantje? ik weet het je verdient met een krantenwijk geen 120,- per maand maar het helpt wel iets.. bovendien fotografeer ik ook* Brennie schreef:Waarom wacht je niet tot je zelf genoeg geld bij elkaar gespaard hebt. Ik weet dat je ongeduldig bent, maar heb zelf ook altijd gewoon verzorgpaarden gehad en had een folderwijk. Heb 7 jaar gespaard tot ik geld genoeg had om niet alleen een paard te kopen maar ook geld over te hebben om zadel en hoofdstel te kopen, hoefsmid te betalen enz. Heb nu sinds 2 jaar een eigen paard, helemaal zelf betaald van mijn spaargeld en ben echt trots op mijn paardje. En heb daarvoor altijd plezier gehad met mijn verzorgpaarden, een ervan is nu zelfs nog mijn verzorgpaard! Nu heb ik dus eigenlijk 2 paarden!
stippielove schreef:pont leasen verschilt per manege/stal ik ken mensen die voor 150euro maar ook 250 euro verschilt dus maar dna heb je geen bijkomende kosten van dieren arts enz.

* een beetje aan de praat, uitijndelijk ging het over wanneer je nou wel een trailer mag trekken en wanneer nou niet.. *heel gedoe* uiteindelijk zij die van, ja ik maak ook hindernissen voor wedstrijden *hij maakt echt vet mooie!* en mijn dochter reed ook paard enz. Deed met carousel mee aan het NK en ik zo; Ja maar ik wil wel maar onze manege doet dat niet.. en bij de ponyclub kan niet egt.. zij hij zo van: Ja maar ik had een prachtige constructie. Ik leaste een pony. Zij mij vader zo op zo'n toon van ja dat kan ook nog wel is.. "Leasen?" die kok weer: "Ja, ik betaalde toen die tijd 120,- gulden per maand en ik hoefde geen bijbehorende kosten te betalen, terwijl de pony op de naam van me dochter stond en ze reed er wedstrijden mee echt alles! Ik mogt ook zo de trailer meenemen." Zij me vader zo van; "Ja hmm en keek naar mij, ik op dat moment natuurlijk op me allerliefst kijken.. dus heel misschien zit er een leasepony in in plaats van een eigenpony ook niet erg!