Ik ben al een poosje op marktplaats.nl en paardentekoop.nl aan het rondneuzen naar paardjes. Typ ik net paardentekoop.nl in en ga ik naar advertentie's toe, zie ik in ene doodleuk mijn EIGEN paard aangeboden worden.Iemand anders verkoopt mijn paard!!! Precies dezelfde omschrijving met een foto erbij die ik op www.marktplaats.nl had neergezet voor verzorgster gezocht. Er staat ook bij wie zijn vader is (dat klopt ook nog) en hoe oud hij is etc. Ik vind het echt kolder. Ik heb meteen een boze mail gestuurd hoe ze het in godsnaam in haar hoofd haalt om mijn paard te koop aan te bieden en die foto te jatten. Oe ik ben zo giftig!!
Het is toch te gek voor woorden.... 
zou ook booos zijn hoor!

? ik ben toevallig heeeeel geintereseerd in schimmelarbieren, dus wanneer zou ik mogen komen kijken?
Misschien komt ze zelf wel op de penny site ( omdat ze daar meteen mee gooide) en heeft ze een te grote fantasie!!!
Ik een advertentie op internet gezet etc. Beestje is verkocht, goed tehuis enzo. Kreeg ik de laatste tijd van allerlei lui meel over mijn paard. Is hij nog te koop en hoeveel moet hij kosten en zo. Ik snapte er helemaal nix van (die mensen boze meel gestuurd, zo van: lees ff de datum en zo! Bij deze heeeeeeeeeeeel erg sorry! Het was niet jullie fout!) Na 7 meel te hebben gekregen toch maar ff gevraagd hoe ze aan de advertentie kwamen. Ik kijken op die site.... het was zo'n jongemeisjessite (niet negatief bedoelt) met 3 advertenties. Waaronder die van mij. Echt gewoon belachelijk want het paard was allang verkocht!!! Echt een poedersuiker! Ben nog nooit zo kwaad geweest geloof ik! Dus ik kan me voorstellen dat Ymke nog kwaaier is!!! Hoe mensen het in hun hoofd halen.... Jammer genoeg stond er geen email adres bij. Ik heb het in het gastenboek gezet, maar halverwege deed die het niet meer... Moet er eigenlijk toch wel achteraan gaan, want ik vond het niet zo netjes dat ze die advertentie overgenomen had.