Eindelijk kan ik het ook zeggen... IK HEB EEN EIGEN PONY!
Ik zal even vertellen hoe het allemaal is gegaan:Ik ging donderdag dus op vakantie bij Skippy (mijn eerste verzorgpony) en het meisje (Anouk) waar ik altijd mee op trek daar (de zus van het meisje dat normaal altijd op Skippy rijdt) die moest die avond naar het schoolfeest, aangezien ik nogal verlegen ben, voelde ik me niet echt op mn gemak, dus kwam Marjan (haar moeder) me al vroeg ophalen. Toen bleef ik bij die moeder (Marjan) thuis (vond ik helemaal niet erg, want ze is hartstikke aardig!)
En om 8 uur ging Anouk weg, en toen begon HET gesprek. Eerst over Stoeterij Elle (daar hebben zij ook gereden en ik rijd daar nu nog steeds) en toen over Skippy. En op een gegeven moment zei ze:"voor Amber (het meisje wat normaal altijd op Skippy rijdt) gaan we een andere pony kopen, want met Skippy kunnen we niet over de weg". (Skippy is echt hartstikke bang voor fietsen en scooters en daar krijgen we haar maar niet verkeersmak voor). En Amber wil persé naar het strand, maar ja dan moet je over de weg, dus dan maar een andere pony. Maar ik vroeg toen:"wat gaan jullie dan met Skippy doen?" Marjan:"Ja...die wilde we eigenlijk aan jou GEVEN". Nou ik wist echt nie wa ik moest zeggen... Altijd zit alles me tegen en dan krijg ik opeens te horen dat ik gewoon een eigen pony heb (nou ja, over een paar maanden dan!) Maar Marjan zei wel dat mijn ouders het er ook mee eens moesten zijn...dus ik gelijk vragen toen ik van de boot afkwam (de boot van Texel) en tot mijn grote verbazing zei mijn moeder:"Ja, dan kun je haar wel bij Ome Rinus wegzetten" (die heeft een boerderij, ligt 10 min fietsen bij me vandaan!) Nou, niemand kan voorlopig mijn humeur kapot krijgen!xxxSanne

wat leuk voor je haha en dan een pony die je al kent wauw zo maar krijgen 0 euro betalen