Jammer genoeg was ik dus te laat voor de prijsuitreiking, die zijn ook gefotografeerd, maar deze foto's zijn ook erg leuk!

De kleinste van het hele stel

Wat een bink is het toch
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

shan!!
xjessx schreef:Wooow hele mooie foto's
Waarom worden er ALTIJD bij de paarden wel foto's gemaakt en nooit bij de pony's, vind ik echt banketstaaf (niet persoonlijk bedoeld hoor) maar ze doen altijd alsof pony's minder zijn![]()
Maar de foto's zijn echt super mooi hoor
Steffie89 schreef:Volgens mij mag je deze foto's niet op internet zetten zonder te vragen.

Maar volgens jou wel dus. Steffie89 schreef:Ik zeg het alleen! Het is gewoon voor jou. De gene van paardenfoto zit ook op bokt. En misschien stelt die dit niet op prijsMaar volgens jou wel dus.
Steffie89 schreef:Volgens mij mag je deze foto's niet op internet zetten zonder te vragen.
ShannaY schreef:Steffie89 schreef:Ik zeg het alleen! Het is gewoon voor jou. De gene van paardenfoto zit ook op bokt. En misschien stelt die dit niet op prijsMaar volgens jou wel dus.
Misschien stelde ik het ook wel niet op prijs dat ik op de foto gezet werd.. als we zo gaan denken.. er staat niet voor niks copywright door heen, of weet je niet wat dat betekend?![]()
Maar uiteraard stel ik het zeer op prijs dat ik op de foto sta...
Machonito hier op bokt had ge
. Helaas is dat topic nu niet zichtbaar maar ik had ze zelf ook betrapt:
Don_Marcello schreef:
Het is alleen niet de bedoeling de foto's te gebruiken, bijvoorbeeld in je profiel, op je eigen site of in een advertentie als je paard te koop zet enz. Daarom maken we de foto;s eerst onbruikbaar met irritante gele copyright tekst erdoor.
Ik zag eerder vandaag dat je ok de fotografe, mijnMachonito hier op bokt had ge
. Helaas is dat topic nu niet zichtbaar maar ik had ze zelf ook betrapt:
http://archief.paardenfoto.nl/50813RKZH ... .jpg[/img]
O ja in nederland is iedereen vrij iedereen te fotograferen, tenzij degene aangeeft dat niet te willen en er ook belang bij heeft dat de foto's niet gepubliceerd worden. Het komt wel eens voor dat mensen vragen een foto niet te plaatsen of naderhand te verwijderen. Wij doen dat dan ook altijd.

dit zijn foto's om te vergroten!