Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:oh, en moet je je je paard dan ook borstelen?? en ga je er dan op rijden? Oh echt, iedere dag???
Anoeska schreef:Ik probeer juis zoveel mogelijk te voorkomen om met niet-paardenmensen over paarden te praten. Ik vind er namelijk niks aan om over jip-en-janneke paardendingetjes te praten (oh, en moet je je je paard dan ook borstelen?? en ga je er dan op rijden? Oh echt, iedere dag??? blah blah blah). En op niveau over paarden praten kan kan toch alleen met paarden mensen.
Anoeska schreef:Ik probeer juis zoveel mogelijk te voorkomen om met niet-paardenmensen over paarden te praten. Ik vind er namelijk niks aan om over jip-en-janneke paardendingetjes te praten (oh, en moet je je je paard dan ook borstelen?? en ga je er dan op rijden? Oh echt, iedere dag??? blah blah blah). En op niveau over paarden praten kan kan toch alleen met paarden mensen.
MissSisa schreef:Anoeska schreef:Ik probeer juis zoveel mogelijk te voorkomen om met niet-paardenmensen over paarden te praten. Ik vind er namelijk niks aan om over jip-en-janneke paardendingetjes te praten (oh, en moet je je je paard dan ook borstelen?? en ga je er dan op rijden? Oh echt, iedere dag??? blah blah blah). En op niveau over paarden praten kan kan toch alleen met paarden mensen.
Mee eens.![]()
Als ze er naar vragen beantwoord ik die vragen wel, maar meer ook niet.![]()
Met wel paardenmensen gaat dat iets anders.