Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik weet niet zeg maar wat, moet je wel een brave shet hebben natuurlijk
Imerose schreef:
De oudste shet (geen idee hoe oud precies, maar zeker achterin de 20) is volgens de vorige eigenaar diverse malen hoefbevangen geweest (domdomdom) en staat enorm krom op haar pootjes, O-benen.
(niet boos bedoeld ofzo hoor!)
.
).Dennis schreef:Hier in de buurt een smid zoeken is ook echt rampzalig. Ik heb zelfs al wat mensen die meteen riepen of ik hun pony's straks ook wil doen. Dus m'n eerste klanten heb ik al binnen terwijl ik nog niet eens begonnen ben met mijn opleiding!
. Een van de smeden die ik bij mij shetten heb gehad was echt 'n goeie, maar op de een of andere manier komt ie niet meer, terwijl we wel een afspraak hadden. Een andere smid die ik erbij heb gehad is met 5 minuten klaar, vijltje erlangs en het is nog steeds hetzelfde als toen ie niet geweest was, dus daar schiet ik ook niets mee op
. 
fancylover schreef:en ik heb even een vraagje: hoezo domdomdom dat ie hoefbevangen is geweest?? dat vat k namelijk niet helemaal! je kan er zelf soms niets aan doen hoor! maar omdat ik het niet helemaal snap vraag k om een uitleg(niet boos bedoeld ofzo hoor!)
Imerose schreef:fancylover schreef:en ik heb even een vraagje: hoezo domdomdom dat ie hoefbevangen is geweest?? dat vat k namelijk niet helemaal! je kan er zelf soms niets aan doen hoor! maar omdat ik het niet helemaal snap vraag k om een uitleg(niet boos bedoeld ofzo hoor!)
Ik weet dat je er in veel gevallen niets aan kunt doen en dat shetten nu eenmaal gevoelig zijn. Maar dit beestje schijnt uit een pretpark te komen en na een tijd hard werken kreeg ze een 'welverdiende vakantie' op een vette wei.....dat vind ik niet echt een slim idee.