De keuring is heel goed gegaan. Ze kwam er makkelijk doorheen. Op de buigproeven ook geen pas kreupel.
Om half 4 waren we met d'r op de manege. Ze keek lekker rond, maar was absoluut niet gespannen. In d'r stalletje begon ze meteen lekker te eten. Zadel enzo gepast. Ligt helaas niet helemaal goed. Moeten binnenkort dus even de zadelmaker bellen. Bitje en hoofdstel gepast en dat alles zat goed.
Ze was zo rustig en ontspannen dat ik besloot al om 5 uur in de les mee te rijden. Ze vond de bak erg leuk! Lekker kijken en absoluut niet willen stilstaan met opstappen en beugels op maat maken enz.
De les ging wel aardig goed. Heb bijna alleen maar gestapt. Haar rug is namelijk nog niet genoeg bespierd en ik moet d'r dus in stap heel laag en rond instellen dat de rug naar boven komt. Deze vakantie (dat is tot en met zondag) ga ik er zelfs 2 keer per dag een uurtje op. Bijna alleen maar stapwerk en alles heel laag en rond. Ik heb dus weer lekker wat te doen.Op stal is ze ontzettend lief. Heel rustig en knuffelig. Vind ik ontzettend leuk! Ze is echt onwijs lief!

Je hebt volgens mij echt een super paardje uitgezocht, heel veel plezier met haar!