Wedstrijd Klein Oever!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moonshine88

Wedstrijd Klein Oever!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 21:52

Zondag was er de eidwedstrijd op manege KLein Oever. Gewoon een onderlinge wedstrijd, maar wel lache...
Er was dressuur en springen en de grote prijs.
Ik deed mee met dressuur en springen in de L. Er is de Bixies (voor de kleintjes), B en L. Ik wou graag op picasso en mijn wens werd vevuld. Picasso is een soort, tsja wat voor ras zal ik hem geven, bonte fjord ongeveer. Met zwart, lichtbruin en wit. Het is een pony van rond de 1,50 en redelijk stevig gebouwd. Beetje dik en bol, stevige nek enzo maar springt alles en loopt super aan de teugel. Met de dressuur moest ik om 9:07, dat was dus echt vet vroeg opstaan. Ik moest als 2e, (balen)... Ook nog in de buitenbak. Haha maar het ging op zich redelijk, alleen het wijken niet want dat kan die niet, wil die niet. Maar dat maakt niet zoveel uit . Voorderest vond ik het aardog soepel gaan op wat slordige foutjes na en zijn prachtige gehinnnik ondertussen naar de andere paardjes die een eind verderop (niet zichtbaar) aan het losrijden waren. In de middag was er springen (de B moest namelijk eerst). Het was een mooi parcours van 10 hindernissen en al zeg ik het zelf, we hebben wel eens moeilijkere gehad. Maar we krappe bochtjes ertussen enzo, voorderest wel normaal, 1 dubbel en op de rest moest je gewoon goed aanrijden. En ik was FOUTLOOS, echt hij vloog super over de hindernissen, het ging behoorlijk snel maar ja, als hij dan beter springt . Daarna was er barage, ik moest als eerste de barage rijden want ik was ook met springen als 2e en in de barage als eerste . De barage was echt super moeilijk bedacht. Het was alleen maar bochtjes en draaien en keren, en net voor de hindernis uitkomen. Maarja. Mijn dikke schat sjeeste als een gek erdoor heen en ik half naast mijn paardje hangen om het goed voor de hindernis te sturen anders vloog die ut de bocht. En een tijd van 28 nog wat. en foutloos. De verdere baragemensen hadden fouten of werden uitgebeld behalve de laatste. Die was net 1 seconde sneller dan mij en ook zonder fouten, haha die scheurde ook zo mooi door die bochtjes. Bij de prijsuitrijking werd het echt nog leuker. Eerst de dressuur. En ja ikke werd 2e. Mooie beker en mooi rood lindje. Toen het springen (had al uitgerekend) ike werd ook 2e. En als je als beste van die dag was je clubkampioen. en ikke met mijn twee twede prijzen werd dat. Omdat de gene met 1 eerste prijs verder geen prijzen erbij hadden. Ikke echt zoooo onwijs blij. KWam ik daar thuis met 3 bekers en 3 lindjes. Best aso
Kus vooe iedereen die ik die dag heb voorgelezen en al mijn vriendjes van school en uit mijn paardrijles en de rest van de manege en ..........
kus

Wendy15

Re: Wedstrijd Klein Oever!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:27

Gefeliciteerd!
Klinkt als een erg leuke dag

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:32

Vvdd=>wedstrijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:42

Gefeliciteerd!!

Is dat de manege in Balkbrug? Dan zal ik je van de zomer mss wel zien.

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:14

Ik heb daar 2 x in de zomer achter elkaar aan pony kamp gedaan.
Op mijn 1e heb ik wel stuk of 3x op picasso gereden 1x gesprongen en ik snap wat je bedoelt dat hij hard gaat en goed springt.
Hij is echt super leuk
En 2x een buitenrit op hem gemaakt super leuk doe hem maar een knuffel van mij.
Want ik ga dit x naar een ander pony kamp

gr sandra
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 09:07

Haha, ik zal hem een knuffel geven hoor:P
En ja het was echt een super dag, echt mooi... Dank jullie voor jullie reacties. Ik kom denk ik wel helpen op de ponykampen ja, alleeen niet de hele weken enzo. De manege staat in balkbrug.

XXX mij

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:06

Ik ga er niet meer heen
Ik ga binnenkort naar fjordenpaard weet niet of je dat ponykamp kent?
www.fjordenpaard.tk

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:13

Heel erg gefeliciteerd. Die van ons racet er ook zo snel mogelijk doorheen!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 13:12

Gefeliciteerd!!! Ben ook 1 keer op ponykamp geweest bij Klein Oever. Bijna de hele week op Nibbit gezeten, totdat hij besloot mij niet meer op zijn rug te willen hebben dus heeft hij maar even een hoge bok gegeven en toen ging meneer ook nog eens op mijn borstkas staan. Maar Picasso ken ik niet.

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:11

ja op nibbit zou ik eerst ook rijden op een buitenrit maar goed dat een stom kind hem express genomen heeft om mij te irriteren want ze was er afgepleurd :p en dus viel ik niet :p nibbit is echt onvoorspel baar afentoe

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 23:42

Hee Juud gefeliciteerd! Haha ik wist het al en heb je lompe beker al gezien

Geef Picas en Tamara maar even een knuffel van me, en oja Isidor ook!

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 15:42

Haha, Ja Nibbit was erg oonvoorspelbaar maar hij is nu een beetje saai geworden. Hij bokt niet meer.
Het Fjordenpaard ken ik wel, nooit geweest maar wel folder van gezien tijdje terug.
Maar Nibbit is ook mijn grote favoriet geweest want met wedstrijden is hij altijd heel goed:P. Toen ik een keer op hem ging springen met de wedstrijd werden we 4e ofzo, (dat is wel een tijdje terug) en toen werd ik gevraagt of ik Max en Julius mocht trainen voor wedstrijden...
Kus voor iedereen:p doei

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 18:04

Das vet dat je hun mocht trainen staat kiwi er nog?

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 21:17

en staat soraya de appaloosa shetlandmerrie en lidha een vos/bruine merrie er nog?
dat zijn mijn twee schatjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 23:37

kom er van de vakantie weekje helpen.

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:03

soraya was er vorig jaar nog wel volgens mij doen ze soraya ook niet zomaar weg is jumper er nog? dat was een eigen paard maar die reed mee op kamp misschien maar een weekje ofzo maar die pleurde iedereen er af

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 20:27

Haay iedereen
Uhh Lidha ofzo ken ik niet en Soraya, je bedoelt waarschijnlijk Saray. Die is er wel ja. Beetje dik maar nog wel een schatje, haha
Ja en Kiwi is er ook nog, zeker maar echt een schatje is dat ook:p. Beetje sloom haha maar wel super lief.
Vorig jaar kwam Jumper ja. Daar mocht ik toen als eerst op rijden. Echt klein kros monster. Die is al lang weg, die hebben ze niet eens gehouden, die zou misschien blijven als die lief was maar ja iedereen donderde eraf. (ik ben er trouwens in mijn springles op dat beestje niet afgevallen, toen vond ik hem wel leuk namelijk. Maar waarom die jumper heette (??) hij sprong echt vaag haha!!!
Ik kom denk ik nog wel helpen in de zomervakantie waaneer kom jij (welke week) Ik weet het namelijk nog iet. Haha

Nog meer klein Oever gekken???

kus

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 08:51

Jumper reed niet echt lekker.
Want ze hadden alleen een spring zadel er op nou dat vond ik niet lekker dressuuren hoor

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:41

Ja dat is zo en het was ook zo'n minizadeltje, waar ik net (niet) in paste. En hij was ook klein dus niet echt gewend toen . Maar wel een schatje op zich. Haha

Kus ME

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:15

One liner

JessY_hanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:07

xxxvagoxxx schreef:

One liner

Heej Wat is dat Leuk
....
Ik zit ook Op Manege klein oever Vet Cool
Ik Heb Mee gedaan Op Zwarte
Cool Beestje Nou Soms Springe en Dressuur
uuH Ik Vind Amis Lief Kiwi , Passertout
, Ravich , Givar , zwarte En Saray ook Lief Skatjes
Echt Lief Maar doei ik Heb Msn
jessicazwiep@hotmail.com
Kuzzie Je mag Mij toe Voegen
Kuzzie Mij

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:14

Heeej allemaal ik ben natascha kep eenbeetje domme naam maar anders kon niet waren al in gebruiik ik ga 26 augustes weet naar ponykamp in klein oever wie nog meer Mail me dan tasjalievv@hotmail.com NJaaa

Ben so weg van nibbit Ik sie hem ean weeer Njaa

doei doei doei doei doei .

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:33

Wiie gaan er dit jaar naar ponykamp in balkbrug.

Ikke wel :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :oo:oo:oo:oo:oo:oo NIBBIT IK MIS JOU SO SIE JE GAUW IN DE SOMERVAKANTIE:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

NOG MEER KLEINE OEVER GEKKEN.
VOEG ME TOE tasjalievv@hotmail.com
[/color]

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:40

Gaaf dat het zo goed ging . En gefeliciteert
uhh doemaarwat je bent heel erg off topic.

doemaarwat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:29

Haaj is nog iemand online hier ?