wat is lotte toch knap
en summy
Dat was het zeg maar wat je er van vindt [ lotte is van pjotr ]
[het was gezellig clau !
] Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

]
!
! Sylleke schreef:Wat is Lotte toch een leuk paardje!
Dat setjes staat der echt goed!
Summy is lief!

.
Bij die pony zitten de bakstukken niet gedraaid maar de neusriem zit eroverheen. Dus dat ziet er best banketstaaf uit zo
Larish schreef:Lotte is echt mooi geworden! En zo met die manen kort word ze alleen maar sjieker. Gaat het nog goed met rijden? Vind jullie echt leuk passenBij die pony zitten de bakstukken niet gedraaid maar de neusriem zit eroverheen. Dus dat ziet er best banketstaaf uit zo

ze ging er buiten vandoor met boksessies erbij.
Jaike schreef:Beetje lüllig dat je je hoofdstel nog steeds niet goed hebt zitten, de vorige ook al niet geloof ik.................

xtwisterx schreef:Jaike schreef:Beetje lüllig dat je je hoofdstel nog steeds niet goed hebt zitten, de vorige ook al niet geloof ik.................
Nou inderdaad, nogal gevaarlijk om op deze manier te gaan rijden.
xxsummyxx schreef:Nou inderdaad, nogal gevaarlijk om op deze manier te gaan rijden.

frieske schreef:pfoew wat zit de ruiter krampachtig op de foto!!
volgens mij word het paard erg vast gehouden in de mond...
pjotr schreef:frieske schreef:pfoew wat zit de ruiter krampachtig op de foto!!
ja tuurlijk ik doe er morgen gelijk een slof om, dan krijg ik geen pijn in mn armen.
ik heb daarom ook 2 xper week les omdat te leren natuurlijk........
misschein moet je even kijken maar heb 2 truien en een jas aan... dat vertekend ook een beetje he... tel die capichon maar...
frieske schreef:pfoew wat zit de ruiter krampachtig op de foto!!