Eerder heb ik al een topic geopent over dat onze shetlander aan chronische bronchitus lijdt. Hij is daarvoor in behandeling bij de DA en zit aan de medicijnen. Maar er vanaf komen zou er wel niet inzitten want het is dus chronisch en hij is pas 1
Maargoed
Een kennis van ons doe dus aan reiki, ook op dieren. Zo heeft hij een keer een paard van z'n kleindochter kunnen genezen. Het paard had last van darm ontstekingen en wat ze er ook aan deden het bleef terug komen. Die man heeft het paard 4 reiki behandelingen gegeven en het paard is volkomen genezen. Hij heeft er nooit meer last van gehad!
Mijn moeder vertelde dus aan hem het verhaal over Bjorn ( onze shet ). Hij zei dan moet je het met reiki doen. ( wij kunnen dus geen reiki dus zou hij het moeten doen ).
we willen dat dus ook wel gaan proberen.
Ik heb ookal het 1 en ander over reiki opgezocht en er zijn al zoveel mensen en dieren die onderhand ten dode waren opgeschreven hier aan genezen. Ook las ik een verhaal over een hoefbevangen paard. Die er gewoon te erg aan toe was. Het dier is met reiki behandelingen volkomen genezen en loopt weer lekker mer z'n baasje door de bossen ( terwijl dat paard al ten dode was verklaard ).
Wij willen dus proberen of hij onze shetlander kan genezen en bjorntje dus zonder medicijnen en gezond verder kan leven. Wat denken jullie hiervan?