Een lekker drafje... Ik helemaal blij dat hij nu goed loopt sinds hij ijzertjes heeft

Effe kletsen tijdens het stappen...

Poseren...

Zijn mooie koppie

Voor het eerst weer in de graswei

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

suuper mooi!! echt een leuk koppie!! leuk hoofdstel ook
!
griebels schreef:Ach, mijn beugels gaan standaard 2 gaatjes korter als ik naar buiten ga vanwege zijn enthousiasme. Lichtrijden met lange beugels gaat dan absoluut niet op hem, laat staan galoperen
Erg herkenbaar... 
Ik vind hem echt geweldig, grieb 
Wat een geweldig diertje, zeg!!
Leuk halsterhoofdstelletje, welke kleur is het eigenlijk? (ik kon niet goed zien of het paars of blauw of een combinatie ervan is.
maar soms vertekend de foto paars heel erg zodat het meer blauwig paars lijkt, dus vandaar de vraag)
wat blijft hij toch een lekker ding
snap dat je em met pessoa en thiedemann rijdt, ookal ben ik er absoluut geen voorstander van. Maar mensen, reken maar dat et nodig is. En ze rijdt met langer teugeltje dus ze gebruikt em niet, alleen als het moet.
*jaloers* Miko schreef:griebels schreef:Ach, mijn beugels gaan standaard 2 gaatjes korter als ik naar buiten ga vanwege zijn enthousiasme. Lichtrijden met lange beugels gaat dan absoluut niet op hem, laat staan galoperen
Haha, nee precies, dan ben je alleen maar aan het stuiteren want die rug is een plankErg herkenbaar...

SplashIsLief schreef::~ Ik vind hem echt geweldig, grieb
Wees maar trots op je paardje!

Roskur schreef:Liekie is leeeuuuk!!Wat een geweldig diertje, zeg!!
Leuk halsterhoofdstelletje, welke kleur is het eigenlijk? (ik kon niet goed zien of het paars of blauw of een combinatie ervan is.
maar soms vertekend de foto paars heel erg zodat het meer blauwig paars lijkt, dus vandaar de vraag)
Miss_Blimm schreef:Wat ziet hij er goed uit!wat blijft hij toch een lekker ding
snap dat je em met pessoa en thiedemann rijdt, ookal ben ik er absoluut geen voorstander van. Maar mensen, reken maar dat et nodig is. En ze rijdt met langer teugeltje dus ze gebruikt em niet, alleen als het moet.

En dat hoofdstel is gaaf!