Privé garderobe
Actie!!
Lekker schilderachtig
lekker lomp...
Helaas onthoofd, maar lipur staat er zo schattig op dat we jullie deze foto toch niet wilden onthouden
last but not least:
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Die laatste
En zoals hierboven wordt gezegt... echt leuk dat jullie aolleen met halstertje naar buiten kunnen
ook lekker voor het paardje

lukt zelfs met ferro als hij geen puberbui heeft
Ilkkah schreef:Leuke foto's!
vind het toch wel riscant om alleen met een halster naar buiten te gaan,
t zal wel niet zo'n drukke omgeving zijn maar toch
)
Lief koppie zit erop, het snebje is echt cute.
Roskur schreef:Als je je paard vertrouwt is dat geen probleem, hoor... Ik zou het in het begin met mijn ijsco ook niet hebben gedurft, maar nu durf ik gerust in een harde galop als ik een halster om heb, zonder zadel, en maar aan 1 kant het halstertouw vast. Ik weet hoe hij reageert (en hij is gelukkig niet zo schrikachtig), en als ik aan het touw trek staat ie schuin geparkeerd stil, dus...

zooo een mooi hoofdje
das heel fijn dat je zo kunt rijden aan een halster.. dat durf ik alleen in de binnenbak met mijn heethoofdje
:D
(geldt ook voor Marja...
)
PinkPanther schreef:Jammer dat je shirt vloekt bij je pony, had je even wat beter bij na moeten denken(geldt ook voor Marja...
)

hector schreef:PinkPanther schreef:Jammer dat je shirt vloekt bij je pony, had je even wat beter bij na moeten denken(geldt ook voor Marja...
)
Tja, die T-shirt waren onze waanzinnig professionele trampoline outfits, ik vond het wel mooi

Luckey schreef:*jaloers*
Ik moet eerst een hele schrikweg af voordat ik in het bos ben..
leuk zeg zo rijden
,