Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Ik ken iemand die ontzettend hard is voor zijn paarden. Hij vergt het uiterste van ze, maar verzorgt ze goed. Voldoen ze niet, dan gaan ze weg, desnoods naar de slager. Paardenmens of mens met paarden?
Cassidy schreef:Ook iemand die zijn paard als gebruiksvoorwerp ziet kan er verantwoordelijkheid voor nemen. Argument klopt niet.
Ik ken iemand die ontzettend hard is voor zijn paarden. Hij vergt het uiterste van ze, maar verzorgt ze goed. Voldoen ze niet, dan gaan ze weg, desnoods naar de slager. Paardenmens of mens met paarden?
Cassidy schreef:Hoeft niet. Als iemand een vermogen uitgeeft bij de Divoza hoeft hij helemaal geen wedstrijden te rijden, dan heeft hij alleen last van een goed gevulde portemonnee.
Goed gevulde portemonnee: Mens met paarden of paardenmens?
Cassidy schreef:Goed gevulde portemonnee: Mens met paarden of paardenmens?
Cassidy schreef:Andere insteek: mensen die niet zoveel te besteden hebben: mens met paarden of paardenmens?
Alane schreef:iedereen die een paard of pony heeft is : een mens met een paard
zij die weten hoe er mee om te gaan respect ervoor hebben zijn paardemensen.
Citaat:Maar een mens met paarden wordt vaak gezien als iemand met geen verstand, die zijn paard als machine ziet.
Citaat:Maarja fouten maken is niet erg als je er maar van leert, wilt leren en je je pony/paard wil begrijpen. Ik zeg altijd maar als je het 100x fout doet, blijf zoeken je paard is je dankbaar als je ooit het juiste hebt gevonden en zal je daarvoor belonen. Hiermee bedoel ik dus dingen als met rijden enzo. En ik bedoel er niet mee dat je je paard maar even moet gaan mishandelen.