Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en hebben we onze ups en downs gehad. Na de eerste 4 maanden is het een hele tijd niet zo lekker gegaan. Het was allemaal best moeilijker dan ik had verwacht!!! Dit was mijn eerste eigen paard en dan wil je alles "goed" doen. Ik was te lief en Nappie wist daar goed gebruik van te maken
We hebben toen een rustpauze ingelast van een paar maanden, waarin ik mijn zelfvertrouwen heb terug gevonden en zijn opnieuw begonnen! Vanaf afgelopen zomer gaat het eigenlijk alleen maar beter! Ik heb goede begeleiding, en durf nu strenger te zijn
Elke dag leren we weer wat van elkaar.
Dat zal nog wel even duren want ik wil eerst een goede basis hebben, voor hem maar zeker ook voor mij

)
) maar doot diegene een ontzettend stugge mond gekregen heeft. Oooh dat vind ik toch wel zo zonde.

. Dat vind ik dus zo asociaal van een eigenaar, om niet het hele verhaal te vertellen en te vragen of ik even de eerste paar keer erop wil zitten voor de dochter des huizes ermee aan de slag kan. Ik had mijn nek wel kunnen breken en wat mij betreft was het dan moord geweest.
) Wat ik wel wil zeggen zoek wel iemand die je ongeveer 2x in de week helpt ook al is het een B ruiter als je er naast staat zie je dingen eerder dan dat je erop zit. Ik heb nu ook een hele goede instructrice en je kan bij mij gelijk merken als ik een keertje geen les heb gehad. Ik ben nu heel tevreden dat ik het zelf heb gedaan en ik hoop mijn volgende paarden ook zelf in te rijden. Bij is het goed bevallen, maar zonder een goede begeleiding en de juiste spullen kom je een heel eind.