Gisteren ben ik met Lady naar een homeopaat geweest. Dit omdat ze hele rare plekken had op haar benen die steeds terug kwamen.
Nagoed...was wel even wennen hoe die man handelt, was een beetje zweverig allemaal
. Spieren waren goed, gezondheid was goed, conditie was goed. Toen naar de organen. En daar zit dus het probleem. Lady haar blinde darm en alvleesklier werken niet voor de volle 100% procent, waardoor de stofwisseling ook niet goed werkt. Dit komt bij haar naar buiten via haar benen en daarom geneest het ook niet goed. Hebben een spijsverteringskuur C voor 5,5 week meegekregen. Eerste week 3x, 2 week 2 keer en dan de 3,5 week daarna 1x per week. Vandaag voor het eerst mee gestart. Hmm...Lady at het dus niet op, omdat er een raar smaakje aanzit door het poedertje. Eerst met appel door het voer geprobeert, at alleen de appels op
. Hebben we niet veel aan. Toen de andere paarden buiten gezet en hopelijk ging ze dan eten van verveling (ze kan heel goed alleen op stal blijven, vandaar), werkte ook niet, toen maar uit mijn handen laten eten, ging goed...steeds mijn handen verder weg en toen at ze het weer alleen. Ze heeft de helft op...dus hopelijk heeft ze strakjes honger
Hopelijk slaat het aan (is vrij prijzig die kuur zeg) en is het voorgoede over.
Liefs
Erika
...betekend dat dat het niet goed is of dat het kan worden voorgeschreven? Anders ben ik waarschijnlijk in de zeik genomen.