Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar de prijzen liggen in Belgie iets hoger dan in NL.. dacht dat ze dat wel gelijk zouden trekken..

: we moeten een dag langer wachten dan onze buren en blijkbaar meer betalen (dat valt wel mee).

findi schreef:www.paardeninfo.tk
en dan de link lidl
ze staat er in het zeer groot op, vroeger kon je ook fotoalbum doen bij frontpage maar dit lukt niet meer bij de nieuwe versie (lees: ik weet de knop nog niet zitten)

Dabo schreef:findi schreef:www.paardeninfo.tk
en dan de link lidl
ze staat er in het zeer groot op, vroeger kon je ook fotoalbum doen bij frontpage maar dit lukt niet meer bij de nieuwe versie (lees: ik weet de knop nog niet zitten)
Juist omdat de foto zo groot was zag ik dit...:
Zien jullie het ook?? Die muts, of wat het dan ook is.. heeft de chaps aan de verkeerde benen!!!! hahahahha
De rits zit hier aan de binnekant van het been..
oepsie! foutje bedankt
(het zal een zicht zijn zeker, ik ben trouwens al eens in paardenkledij gaan winkelen, wat keken die mensen toch allemaal raar)
Dabo schreef:findi schreef:www.paardeninfo.tk
en dan de link lidl
Juist omdat de foto zo groot was zag ik dit...:
Zien jullie het ook?? Die muts, of wat het dan ook is.. heeft de chaps aan de verkeerde benen!!!! hahahahha
De rits zit hier aan de binnekant van het been..
oepsie! foutje bedankt
Maar ik kom of geraak daar niet
Wbt die dekjes, kijken en een meetlint mee ofzo? Bij de Duitse Lidl staan er wel afmetingen bij dacht ik... zijn ook vnl dezelfde producten.