Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jillie93 schreef:Niemand
Suzy
Bertus_Suzy schreef:Geen ervaring mee
maar ik weet wel dat mijn lieve schat daar staatSuzy
![]()
wil je alsjebliefd een foto van haar maken en naar mij sturen _/-o_
dan ben ik je 4 altijd dankbaar
*o/*
haha ze hebben daar idd stands maar ook boxen, voor zover ik weet iig. Hoe de lessen er precies zijn weet ik niet maar de pony's en paarden worden er wel goed verzorgd! veel plezier met rijden daar!
Devilish schreef:Hey! ik rijd zelf ook in Pijnacker, bij het BGV. Zelf ben ik ook weleens bij de ruiterclub geweest, onze grote concurrenthaha ze hebben daar idd stands maar ook boxen, voor zover ik weet iig. Hoe de lessen er precies zijn weet ik niet maar de pony's en paarden worden er wel goed verzorgd! veel plezier met rijden daar!

Marieke_ schreef:De proefles is bij de pony's en dat zal nog wel even zo blijven ben pas 1.45Ga je bij de paarden rijden of de ponys?
Jillie93 schreef:Marieke_ schreef:De proefles is bij de pony's en dat zal nog wel even zo blijven ben pas 1.45Ga je bij de paarden rijden of de ponys?
veel plezier woensdag dan!
Marieke_ schreef:O das leuk... de ponys vond ik veel leuker dan de paarden. Weet je ook al op welke je moet rijden of laat je anders ff weten hoe t was?
Wanneer ga je?