) Ik neem aan dat de paarden zo zijn zoals ze worden gemaakt...haflingers staan bekend om hun rustige karakter,en hoe zou het nou kunnen dat mijn ervaring met haffies toch niet zo best is? Oke ze gingen er allebei bij mij vandoor...dat achterwege gelaten ik bevooroordeel het ras niet,omdat alle paarden verschillend zijn.Een shetland staat bekend om zijn beidehante,maar ook rustige karakter...2 dingen die ik echt niet thuis kan brengen in sunny (oke,das een 50% shet maargoed.)
Waarom word meteen al de conclussie getrokken dat arabieren druk zijn,
dat haflingers rustig zijn,dat fjorden sterk zijn,dat shetten beidehant zijn enz enz.Zoals Bogachka nu is heb ik haar nog niet meegemaakt,zo lekker rustig en ontspannen....Een echte arabier (
) of een neppe (
) ...KWPN paarden kunnen toch ook wel is druk zijn? Daar word helemaal niet over bevooroordeeld...raar...
Geven jullie je mening is!

Ik verzorg dan af en toe de 6 shetlanders van mijn opa, maar er is er maar een waar ik dat eigenwijze van een shet kan ontdekken, voor de rest zijn ze allemaal hartstikke lief. Ach ja, zoveel paarden/ponies hebben vooroordelen waar gewoon niks van klopt. Ze kunnen allemaal net zo een karakter hebben als er niet beschreven staat. 
ach ja.. en dat inderdaad ook zo met arabieren.... (ik heb niks tegen arabieren hoor,niet verkeerd opvatten he???) 
zei ze dus, nou ik snap niet dat je daar je geld aan uit gaat geven, wat moet je nu met zo'n afgeschreven karreknol.
Dus wij meteen helemaal hoogst beledigd, we zijn ook weggegaan en hebben NIKS gekocht. Lekkere verkoopster.
.