Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Rowie_lover schreef:...en daardoor rijden ze voortaan met kussenhoezen met hooi erin als shabrak waardoor al die ponys en paarden doorijplekken hebben van gemiddelt 20 cm groot! (...) Maar de paarden zijn zielig! Staan ook op 10 na ofzo allemaal een een koeienband.
Antheman schreef:Heb de bak niet gezien ,dus hoe de lessen waren?? Geen idee.

. ook vind ik die kussensloop-stro-dingen niet egt handig.
Oke, de paarden staan in stands en aan 'koeien'banden, maar daar gaan ze niet dood asan, en ze komen lekker elke nacht op de wei. De sfeer op de manege vind ik super gezellig, en ze zorghen echt wel goed voor de paarden, neem dat van mij aan. Een vriendin van mij reed op een pony die 2 stappen even onregelmatig liep, gelijk moest ze op een andere omdat ze niet wilden riskeren verder te rijden als de pony kreupel was. De paarden en pony's vind ik ook leuk, zijn geen top sportpaarden, maar heerlijk voor de recreatie, en kunnen best aardig dressuur lopen
Sammie schreef:Antheman schreef:Heb de bak niet gezien ,dus hoe de lessen waren?? Geen idee.
Waar ben je dan opgestegen?
laida schreef:probeer de zoekfunctie eens er zijn al meerdere topics over geweest.
ik vind het trouwens geen goede manege, ponies zaten onder de schimmel en er werd toen erg schlecht les gegeven.
Het tuig is niet optimaal, in de zomer wordt het teveel gevet, dan word het namelijk elke week met ponykamp ingevet, en in de winter vetten ze eigenlijk nooit. Het is inderdaad een echte recreatiemanege en de sfeer is altijd goed. Dat de pony's zo dicht bij elkaar staan vind ik juist geen probleem, in een kudde staan paarden toch ook dicht bij elkaar? Ook wordt er echt wel opgelet om sommige paarden niet bij elkaar te zetten, zodat ze elkaar niet gaan schoppen oid. NiNa_14 schreef:ze kontroleren da nu hartstikken goed en idd egt lux is het niet