Ik weet niet of jullie dit ook gelezen hebben in de telegraaf, ik dus wel...
's morgens zag ik het bericht, ik dacht jeetje hoe moet dat gebeurd zijn, een meisje uit hoofddorp, dat ligt vlakbij Amstelveen.
"s middags moest ik nog wel om het bericht laggen, wie gaat er dan ook op de kont van het paard zitten?
Mijn moeder zou op mijn paard rijden die avond, wij hebben een meisje op de ponyclub die altijd jankt, en vandaag dus ook weer, toen ik erlangs liep had ik zo iets van loop maar gewoon door. Ik had mijn paard aan de kant gezet van de manege en mijn moeder had even met het meisje staan praten.
Ze komt de stal binnen met tranen in d'r ogen, ik vraag wat er aan de hand is Sandra (hier xandra op bokt) is overleden. Na het rijden van een paard..... Ik kon mijn oren niet geloven.... Ik reed af en toe samen met d'r en als ik k*t gereden had liet zij mij altijd weer de positieve kanten zien van mijn prive-les.
ze was aan het kijken voor een eigen paard, ze heeft hier al eens eerder een topic gehad met hoe is stal mulder te assendelft....nu weten we het...die mensen zijn dus echt niet te vertrouwen. het paard was inderdaad bokkerig, ze wilde opstappen en het paard doet een stap naar voren waarbij zij op de kont van het paard terecht komt. het paar geeft een bok en zij komt met haar hoofd tegen een betonnen stuk aan van de bak... Ze had geen cap op....

Vreselijk, ik schaam me dood ik had maandag 's middags nog een pb berichtje gestuurd, met hoe gaat het? en heb je al een paardje uitgezocht?
ze was nog maar 23 jaar, ik geloof het nog steeds niet.
mensen rij alsjeblieft altijd met cap op....we zien nu wat er kan gebeuren...ook als het zomer is en ook als je hem alleen maar even uitstapt een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik zit dit te typen met trillen de benen en trillen de handen, ze was nog maar 23 en het had gewoon niet mogen gebeuren..... nu heb ik het gevoel even tegen (heel veel iemanden) iemand het te kunnen vertellen.
liefs rianne