Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Patricia schreef:Nou, met dat soort jongens heb ik inmiddels ook ervaring.
Hij kwam op zaterdag bij de paarden met de mededeling dat ik maar moest kiezen tussen hem of de paarden.....nou dat heeft ie geweten.
Het eerste wat ik gezegd heb is nou, dan rot jij maar op. (nooit geweten dat ik zo hard kon zijn eigenlijk). Toen krabbelde hij terug, want dat had ie natuurlijk niet verwacht. Waar zweepjes toch al niet goed voor zijn, ik heb hem met paard en zweep zo van het erf afgejaagd en gezegd je bekijkt het maar. Aju!
.
wat had ik daar graag bij willen zijn... }> Maar idd, een jongen die al begint met zulke eisen is de moeite in feite natuurlijk niet waard...maar je zal maar verliefd zijn en met je hoofd in een roze wolk lopen he...maar mijn meis gaat echt voor geen enkele jongen weg, dan bekijken ze het maar! }> Gelukkig heb ik de paarden pas ontdekt na mijn "pubertijd" dus dat probleem heb ik nooit gekend.

) niet over m'n paard praat en het zelfs een soort van vervelend vind als iemand er naar vraagt.
dus dan maar een andere jongen.
) dat het poedersuiker zijn, en daarvoor zei ik ook dat ik later een manege wil opstarten. zo rond mijn 23/24\25 jaar. hij zij tegen danielle dat ze mij over moet halen om later geen manege te beginnen, anders zou hij het uitmaken. nou ik ben boos naar boven gelopen, heb een stok gezocht en heb hem daar het huis uitgejaagd. nou later (dag erna) zei hij dat het uit was. die durft mooi niet meer hier naarbinnen! maar goed ook
erge scheldwoorden
!