Pff..wat een sneeuw hier! En het gaat maar door. Kon de straat niet uit, dus werken zit er niet in vandaag. Back to basic dus, zorgen dat alles eten en drinken krijgt en dat we een looppad naar de stallen houden.
Vanmorgen nog 2 grote paarden even in de buitenbak gehad, daarna de jonkies er in gezet en de rest maar even binnen los gelaten. Onze shetjes staan tot hun buik in de sneeuw, het lijkt alsof ze geen benen meer hebben.. ...
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Hier ligt amper sneeuw nog maar het sneeuwt wel heel de tijd misschien blijft het dan ook wel liggen
Wel fijn dat je de paarden gewoon naar buiten kan doen vinden ze vast gaaf die sneeuw. Jammer dat je geen foto heb van de shetjes lijkt mij een gaaf gezicht
Wij hebben hier dus 40 cm sneeuw, het sneeuwt nog en blijft sneeuwen. Paarden staan op stal, want ja, met ijzers in 40 cm sneeuw is niet wat... Mijn honden vermaken zich opperbest en liggen nu languit te pitten om zo weer opnieuw te gaan spelen!
Werken wou ik wel, maar hoefde niet, ze belden me net op. Voor de paarden is het niks, maar stiekem is het voor een dagje wel leuk (helaas is het morgen niet weg... )
Nou hier ligt nog volop sneeuw en sneeuwt nog steeds, waardoor ik niet weg kom met de auto om naar mijn pony te kunnen gaan echt balen, want ik had hem graag in de sneeuw willen laten lopen, maar ja misschien morgen.
nou hier in alkmaar ligt zeker wel 40 centimeter als het niet meer is, was vanmorgen mn auto al aan het uitgraven, moest naar een sollicitatie gesprek.anders ging ik de deur niet uit.
Hier in het midden van België ligt ook niks, terwijl ze toch max. zo'n 15 cm hadden gegeven. Als het dan sneeuwt zijn het van die mini prutsjes dat uit de lucht vallen. Ben zelf niet meer zo verzot op de sneeuw sinds ik nu zelf met de auto kan rijden. Maar als het dan toch moet dan liever zo'n 40cm dat kun je tenminste sneeuw noemen
hier in Friesland ook heel veel sneeuw!! haha ik hoefde niet eens naar school...(ik woon buiten het dorp) en daar ligt allemaal sneeuw op het fiets pad.. een halve meter ofsa.. egt COOL!! Deden we de pony's vanochtend naar buiten.. kwamen ze tot hun knieen in de sneeuw.. ze gingen lekker met de sneeuw spelen enzo.. ik heb lekker allemaal foto's gemaakt!! ik vind sneeuw trouwens wel leuk!! haha.. kussiej kim
hier sneeuwt het wel maar alleen natte sneeuw en er blijft niks van liggen. alleen maar irritant dus. inderdaad stuur die goede sneeuw maar deze kant op.
Zo jullie hebben zeker veel sneeuw. Hier sneeuwt het wel maar blijft niet liggen maar gaat wel steeds harder sneeuwen. Van mij mag de sneeuw wel weg vind het maar niks.
Hier ook heel veel sneeuw, ook zeker wel 40cm! Met moeite kwam ik na ongeveer 20 min fietsen (nouja fietsen..) op school... Toen kwam er een leraar aan die ons vertelde dat er geen school was! Kon ik weer trug... Thuis lekker ontdooit met warme chocolade melk Ik hoop dat het nog ff door sneeuwt en vriest zodat we morgen ook vrij zijn..!
Wat een schattige foto's allemaal, van al die shetjes in de sneeuw. Hier in Den Haag ook sneeuw in overvloed, het heeft hier de hele dag door gesneeuwd. Dan weer wat harder, dan weer wat zachter, maar die witte monstertjes blijven maar komen. Dat wordt vanavond al glibberend naar huis toe en als ik daar ben aangeland, zet ik ook geen voet meer buiten de deur. Sporten gaat niet lukken vrees ik, mijn wekelijkse lift naar de sportschool ga ik echt niet halen. Morgen moet ik echter naar stal toe, als er dan nog zo'n pak sneeuw ligt, ga ik maar op de fiets denk ik. Liever met de fiets onderuit, dan met de brom. Ik moet zeggen dat het hier wel erg idyllisch is, alle bomen en huizen (ik werk in een buurt vol oude huizen en vlakbij een bos) zijn ondergesneeuwd, dat is dan wel weer mooi. En een vriendin stuurde een foto van haar zoon door, die de sneeuw helemaal geweldig vind. Op stal zal er wel gestrooid zijn, althans dat hoop ik voor degene die vandaag voor Doug en Lady gaat zorgen... Maar goed, van mij mag de vrieskist daarboven wel weer dicht gedaan worden, één dagje winter is echt genoeg hoor.
Hier hele bergen..... Als er vannacht inderdaad vorst komt en het blijft sneeuwen zitten we hier vast.... Vanmorgen was het al erg moeilijk om de weg op te komen, de weg naar het dorp was ook niet begaanbaar....
Ik zou voor 1 dagje wel veel sneeuw willen hebben lijkt me wel kicken me paard in de sneeuw hier ligt een laagje van 1 millimetermaar sneeuwt nog steeds als het de hele nacht doorgaat en ook grotere vlokken worden komt het goed.