Net is Steffi van der Laarse bij Jurga geweest voor de tweede behandeling. Tijdens de eerste behandeling was er echt vanalles mis.
Ze had SI-klachten, heel veel pijn links, scheef bekken links, een oud-herpesvirus in haar lijf, weet ik veel allemaal wat.
Steffi kwam dus, begon met voelen e.d. en haar mond viel bijna met de minuut verder open. Totaal geen reactie meer in vergelijking met de behandeling in januari.

Ze liep nog steeds goed met haar linkerbeen onder de massa (na het bekken recht te hebben gezet), ze spoorde super.
Het immuunsysteem was helemaal goed hersteld hoewel dat volgens Steffi flink op de kop stond.
Ze gaf geen reactie op haar linkerknie, die haar de vorige keer enorm veel pijn bezorgde. (Stefrfi kon toen nog niet zeggen of die knie samenhing met het bekken of dat het een apart probleem was.)
En nog zo wel wat dingetjes...
Steffi vroeg me nog of ik er in de tussentijd niet iemand anders bijgehad had, want dan ging ze daar eens een dagje mee meelopen
. Ze was zelf ook heel erg blij, want dit had ze nooit durven hopen.Ze zei nog dat ze had gedacht er heel lang over te doen, áls ze haar al goedkreeg. En dan nu: Jurga helemaal goed!

Hier wacht ik al jaren op en had er niet op durven hopen. Op naar hopelijk nog vele jaren met mijn grote liefde!

(Steffi was helemaal weg van Jurga, grappig is dat!)