Eerst een stukje laten stappen en draven, waar niemand iets aan zag. Daarna de buigproeven gedaan, die veel beter gingen dan thuis, maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Aan beide zijden op het zachte gelongeerd, héél lichte kreupelheid linksom, maar ook niet heftig. Bij het longeren op het harde beide kanten om onregelmatig.
Dit is ook een beetje het probleem met Fleur.. ze is niet goed, maar wáár het nou zit is moeilijk te beoordelen.. soms links, soms rechts, soms voor, soms achter. En dan ook niet altijd even zichtbaar. Bovendien liep ze in Utrecht echt 100x beter dan thuis.
Toen is haar linkervoorbeen verdoofd, de laagste gaf enige verbetering en de hogere vrij duidelijk. (dat verdoven was nog een klein drama, was mevrouw het niet mee eens
) Daarna foto's van beide voorbenen waar weinig uit kwam, allemaal 1 en 2tjes. Godzijdank dus geen arthrose of HKO, maar WAT dan wel?Volgens de DA moest het dan aan de weke delen van het voorbeen liggen, de rug en achterbenen vond hij goed (geen foto's oid van gemaakt) Nu heeft ze rolijzertjes voor met zooltjes en vlas vulling.
Aan een kant ben ik ontzettend opgelucht dat ze geen enge botaandoeningen heeft. Maar aan de andere kant weet ik nou nog steeds niet wat haar zo'n pijn doet en dat is erg frustrerend omdat haar problemen in mijn ogen ook in de rug en achterhand zitten.
Nu moet ik 3 weken met pijnstillers gaan rijden en daarna moeten de ijzers voldoende zijn. Als dat niet werkt moet ik terug voor de rug en achterhand.

) 
* gaat zich diep schamen dat ze de paarden door elkaar haalt *
Jeetje..