Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
inib schreef:love_sander schreef:anders ga ik een keer naar stal Nieuwmoeds of tegenwoordig stal Jurrisen..?/
Stal Nieuwmoed zit in Kranenburg ( bij Vorden) en de eigenaar heet Jurriens, bedoel je die?
www.newforestpony.nl schreef:Diverse New Forest pony’s hebben de afgelopen jaren, met hun berijder, deelgenomen aan een EK. In het springen waren dat bijvoorbeeld Fred (v. Kantje’s Ronaldo), Magic BB (v. Igor), Kinkie (Eiberg’s Bonfire v. Melle Jerom) en HT The Future (Kathrijn v. Roy). Voor Engeland excelleert de laatste jaren Mr. Amontinaro (Leon v. Watershof Pretendent). In de SGW vertegenwoordigen Black Jack (v. Anydale Nico), Ricardo (v. Robijn) en zijn dochter Calissa’s Mermaid oranje op EK’s. Jordy (Sintels Jordy v. Oosterbroek Yago) liep onder Wolfer de Jonge twee kampioenschappen en is met Wolfer’s jongere broer Abbe weer opgenomen in het B-kader.

liberty schreef:nieuwmoed's = jurrissen
En mensen, kijken jullie NU maar eens naar de sommige kaders!
In het A kader SGW, Sintels Jordy, 2 maal eerder deelgenomen aan EK, door ruiterwissel een jaar niet. Elaine Pen en Vera Roozen pony's voeren ook New Forest bloed. B kader: Mike Klein Willink - Marion Magic, Renske de Jonge - Prescott Charly en Gregor Tacx- Fleurhoeve's Mermaid (ex. Calissa's Mermaid III) , allen op een New Forest
B kader enkelspan pony's, Geert Bongers, ook deelgenomen in 2003 en 2004
A kader dubbelspan pony's, Ewoud Boom, ook New Foresters
Springen: nog geen kaders bekend, evenals bij dressuur.
Opkomend in dressuur, brummerhoeve's boss, lamento III enz, in indoor zeeland in de ZII dressuur 5 Foresters bij de eertste 17, sommige met pas gevormde combinaties. En ook in het Z en ZZ springen steeds meer Foresters.
Iedereen weer overtuigd??? En als je echt de Foresters kwa nieuws wil bij houden moet je kijken op: www.brummerhoeve.nl en dan sportnieuwswww.newforestpony.nl schreef:Diverse New Forest pony’s hebben de afgelopen jaren, met hun berijder, deelgenomen aan een EK. In het springen waren dat bijvoorbeeld Fred (v. Kantje’s Ronaldo), Magic BB (v. Igor), Kinkie (Eiberg’s Bonfire v. Melle Jerom) en HT The Future (Kathrijn v. Roy). Voor Engeland excelleert de laatste jaren Mr. Amontinaro (Leon v. Watershof Pretendent). In de SGW vertegenwoordigen Black Jack (v. Anydale Nico), Ricardo (v. Robijn) en zijn dochter Calissa’s Mermaid oranje op EK’s. Jordy (Sintels Jordy v. Oosterbroek Yago) liep onder Wolfer de Jonge twee kampioenschappen en is met Wolfer’s jongere broer Abbe weer opgenomen in het B-kader.
Fred: weet niet zo 123 waar die is
Magic BB: verkocht Amerika
Kinkie: loopt op moment ZZ in NL
HT The Future: verkocht?
En de SGW pony's hebben allemaal een jongere ruiter of amazone gekregen.
Zo, ben weer even klaar geloof ik,
Lieke schreef:Ik zie eigenlijk vrij veel foresters, misschien ook omdat ik er zelf een heb (familie van die van jou nml young winsomés adrian is mijn pony's pappie).
Zijn gewoon leuke doorgaans brave pony's die ook leuke sportpony's kunnen zijn.

, karakter noemen we dat!
. Toch zal hij er dan niet vandoor gaan ofzo, maar een beetje klieren is altijd leuk natuurlijk. Zet een paar hindernissen neer en meneer wordt wakker, zijn oortjes gaan op standje 'zeer alert' en dan hij springt echt alles waar hij voor gezet wordt . Zoals ik al zei: een gouwen beessie! Kylan schreef:Fred, die was van Henk Frederiks. Hij staat nu bij Wissekerke. Loopt nog regelmatig internationaal.
)
love_sodera schreef:Kylan schreef:Fred, die was van Henk Frederiks. Hij staat nu bij Wissekerke. Loopt nog regelmatig internationaal.
Wat??? was dat beest van Henk??? wist k nie joh.... vriendin van mij heeft daar ook n keer n pony gekogt (Jordin) die was van henk of kees
(sorry ff offtopic)
maar ja idd veel foresters zijn naar jongere ruiters ed gegaan, maar ze komen terug, t zijn veeeeeels te leuke pony's, heb bijna spijt dat ik naar een E ben gegaan, n leuk, stevig groot NF d-ponytje had eigenlijk ook wel bij mij op stal gemogen