Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tulandro schreef:Hoe oud is dat beestje? Want als je eerst al een uur aangespannen hebt gereden, en dan er ook nog op gaat.. zou ik je ook eraf bokken!! Dat beestje heeft nog maar zwakke spieren!!

Tulandro schreef:Maar hoe oud is het beestje nou?
En zijn spieren zijn wel degelijk zwak,want hij is nog maar kort onder het zadel. En 2x per dag erop? Belachelijk voor een net ingereden beestje!!!!!! Ik had hem daar al lang weggehaald.
lachmar schreef:Tulandro schreef:Maar hoe oud is het beestje nou?
En zijn spieren zijn wel degelijk zwak,want hij is nog maar kort onder het zadel. En 2x per dag erop? Belachelijk voor een net ingereden beestje!!!!!! Ik had hem daar al lang weggehaald.
Lees eerst even goed voordat je gaat oordelen over een ander.
Ze had allang er neer gezet dat hij 5 jaar was en al 2 jaar in de kar liep nou sorry hoor maar dan heeft een paard echt geen zwakke spieren. En dat 2 keer per dag erop maakt ook niks uit hoor. Als ik er eentje inrijdt en hij is vervelend dan pak ik hem in het begin ook twee keer per dag en dat wil echt niet zeggen dat iemand er uren op gaat zitten dan, maar gewoon ongeveer een kwartiertje en goed is goed.
Leannetje, veel succes met je paardje en misschien is ie inderdaad een beetje moe, maar zie het in ieder geval niet graag als paarden je zomaar eraf gooien, vaak zit het dan toch in het karakter. Maar als ie het in de kar goed doet heb je toch nog iets.
Citaat:Uh, het stond er daarnet echt nog niet hoor, het is namelijk ook al door anderen gevraagd. En dat beestje gebruikt hele andere spieren met als iemand er op ziet, als dat er een karretje achter staat. En als is hij 10, zolang hij net is ingereden, blijft het moeilijk. IK zou er niet aan denken om er 2 x per dag op te gaan. Een kwartiertje zoals jij het zegt, zal wel niet veel kwaad kunnen, maar aangezien degene die het beestje inreed eerst wilde dat hij moe was, zal het vast niet bij een kwartiertje zijn gebleven.