Omdat ik hier niet lekker woon en mijn paardjes op een pensionstal staan waar de afgelopen jaren een nogal explosieve groei heeft plaats gevonden zodat er nu meer dan 250 paarden staan!!
Het is best gezellig op stal hoor tenminste, met een klein groepje meiden die nog "normaal" zijn, de rest komt veel op hoge hakjes naar stal om het paard even door de bak te jagen en dan verder uren in de kantine te gaan zitten zuipen.... Bah!
Toen mijn Shetje Freddy in strotouwtjes verstrikt raakte die een of andere idioot aan het hek had gehangen en iedereen toe keek, niet hielp en een beetje stond te lachen brak er iets in mij, ik wil zo snel mogelijk zo ver als maar kan hier vandaan!!!
Dus zijn we gisteren even in Drenthe wezen kijken, orienterend wat betreft omgeving en ik heb heel wat leuke plekjes gezien!!!
Meer in aanmerking zou de veluwe komen, maar daar heb ik al gekeken en zijn de huizen die wij willen niet te betalen!!! ik wil nl. wel mijn paardjes bij huis hebben.
Het gaat dus waarschijnlijk Drenthe of Friesland worden, dan een beetje onderin Friesland, daar waar het nog niet zo kaal is.
Mijn vriend wil het liefst binnen een half jaar vertrekken, maar dan moeten we dus wel een geschikt boerderijtje kunnen vinden, SPANNEND!!! Ik ben zo blij met mijn vriend, hij moet het allemaal maar opbrengen, als we gaan zit ik zonder werk en moet hij het allemaal alleen opbrengen, de schat vind het geen probleem....

Toen we terug kwamen uit Drenthe ben ik Kevin gaan rijden en is mijn kanjer Hans gaan uitmesten, de schat, dat doet hij ieder weekend voor mij

Ik ben het wel zo spuugzat daar!! Als ik naar de staleigenaar ga om me te beklagen krijg ik te horen dat hij er helemaal niets aan kan doen en dat ik het zelf maar op moet lossen, ondertussen staan er nu wel 1 paard en 1 pony zonder stro, gelukkig had ik voor dit soort gevallen nog een baal mot in mijn auto liggen, het is nl. niet de eerste keer dat dit gebeurt...

Ik hoop dat we snel kunnen vertrekken naar Drenthe of Friesland en dan lach ik iedereen daar uit!!
Groetjes, Tanja.